کد خبر: ۸۴۳۹۵۷
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۸
تا از مراحل سخت فعلی عبور نکنیم، ظهور امام زمان (عج) را نمی‌توانیم درک کنیم

رئیس قرارگاه عمار: یهود دشمنی زیادی با مسلمانان دارد

رئیس قرار گاه عمار گفت: یکی از ویژگی‌های فتنه این است که با ریزش و رویش همراه است. در طول انقلاب هم از گردنه‌های سختی عبور کردیم که مشکلات فعلی در برابر آن‌ها چیزی نیستند.
رئیس قرارگاه عمار: یهود دشمنی زیادی با مسلمانان دارد
آفتاب‌‌نیوز :

حجت الاسلام و المسلمین مهدی طائب عصر امروز در مراسم ارتحال امام خمینی (ره) در مدرسه سفیران هدایت که نماینده، ولی فقیه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی و جمعی از مسئولان و جمعی از مردم حضور داشتند، اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های فتنه این است که با ریزش و رویش همراه است و در آن سره از نا سره مشخص می‌شود.

وی با اشاره به این که حادثه کربلا هم همراه با ریزش و رویش بود، افزود: زمانی که امام زمان (عج) ظهور کند در ابتدای کار، زندگی راحتی وجود نخواهد داشت و کار بر مردم سخت‌تر خواهد شد و همه باید دستورات آن حضرت را بدون استثنا اجرا کنند.

وی با تاکید براین نکته که یهود دشمنی زیادی نسبت به مسلمانان دارد، تصریح کرد: تا از مراحل سخت فعلی عبور نکنیم، ظهور امام زمان (عج) را نمی‌توانیم درک کنیم.

رئیس قرار گاه عمار خاطر نشان کرد: جماعتی که انقلاب اسلامی ایران را به پیروزی رساندند، از دریای خون عبور کردند و وقتی کسی یقین کند که در راه خدا شکست وجود ندارد، هر کاری را که اراده کند، می‌تواند انجام دهد.

حجت الاسلام والمسلمین طائب عنوان داشت: در طول انقلاب هم از گردنه‌های سختی عبور کردیم که مشکلات فعلی در برابر آن‌ها چیزی نیستند.

وی افزود: وقتی جنگ شروع شد همه به هم ریختند، اما امام (ره) گفت، نگران نباشید، دیوانه‌ای، سنگی ته چاهی انداخته است.

در ادامه این مراسم یکی از مداحان اهل بیت (ع) مداحی کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین