کد خبر: ۸۴۴۱۹۸
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۹

نکونام برای رسیدن به نیمکت استقلال فقط یک رقیب دارد؛ ساکت الهامی!

باشگاه استقلال باید ظرف مدتی کوتاه، تکلیف سرمربی تیم را روشن کند و به نظر می‌رسد این بار یک مربی داخلی روی نیمکت این تیم خواهد نشست.
نکونام برای رسیدن به نیمکت استقلال فقط یک رقیب دارد؛ ساکت الهامی!
آفتاب‌‌نیوز :

فینال جام حذفی، از کف رفتن یک جام دیگر و حرکات منحصر به فرد ریکاردو ساپینتو که ملغمه‌ای از داد و بیداد و پرتاب بطری بود، فرصتی برای سرپرست باشگاه استقلال فراهم کرد تا با خیال آسوده، هر آنچه دلش می‌خواهد درباره سرمربی پرتغالی سخن بگوید.

حالا همه چیز مشخص است؛ ساپینتو خواسته‌هایی مبنی بر افزایش قرارداد دارد و باشگاه استقلال نیز دل خوشی از این بابت ندارد. قیمت دلار در این بازار عجیب، مشخص نیست؛ ضمن اینکه معلوم هم نیست حتی با وجود تمدید قراردادِ دلاری ساپینتو، امیدی به کسب حداقل یک جام در فصل آینده باشد.

راه حل چیست؛ ادامه این راه نامعلوم و پر مخاطره با ساپینتو یا یک خداحافظی محترمانه با مرد پر حاشیه نیمکت استقلال؟

بعید است باشگاه استقلال پس از پایان کار ساپینتو، سراغ یک مربی خارجی دیگر برود؛ چون این اقدام مقرون به صرفه نیست. مربی خارجی، هم برای باشگاه هزینه دارد و هم اینکه او تا بخواهد با فضای فوتبال ایران آشنا شود، زمان هدر می‌رود. استقلال بیش از این نمی‌تواند برای انتخاب سرمربی جدید صبر کند؛ ساپینتو یا می‌آید یا بی خیال سرمربیگری در این تیم می‌شود.

میان گزینه‌های ایرانی نیمکت استقلال، مهدی رحمتی با نساجی مازندران به توافق رسید، اما جواد نکونام، حی و حاضر است و به نظر می‌رسد تنها رقیب او هم ساکت الهامی باشد. در نتیجه استقلال زودتر از موعد مقرر و در وقت مناسب، می‌تواند دست به انتخاب نهایی بزند و کار را یکسره کند.

درباره جواد نکونام باید بگوییم که ماجرای حضور او در استقلال، شباهتی به تیم ملی ندارد. نکونام در تیم ملی رقیبی به نام امیر قلعه نویی داشت، اما او امروز برای رسیدن به نیمکت استقلال، فقط ساکت الهامی را مقابل خود می‌بیند که بعید به نظر می‌رسد این بار گوی و میدان را به او واگذار کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین