کد خبر: ۸۴۴۲۶
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۸۷ - ۰۰:۵۳

ابطحی: پیروزی کار سختی نیست

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محمد علی ابطحی معتقد است: «مقدمات جذاب­ترین و پرشورترین انتخابات ریاست جمهوری ایران در یکی از مهم­ترین شرایط تاریخی ایران و جهان کلید خورد». 

به گزارش سرویس سیاسی آفتاب، محمد علی ابطحی، عضو مجمع روحانیون مبارز در وبلاگ شخصی خود ساعتی پس از اعلام رسمی کاندیداتوری سید محمدخاتمی نوشته است: «اصلاح طلبان دهه­ی فجر را سقف زمانی اعلام کاندیداتوری اعلام کرده بودند و آقای خاتمی، علی­رغم همه­ی مشکلاتی که در پیش رو دارد، به وعده­ی خود عمل کرد و در دهه­ی فجر رسماً اعلام کاندیداتوری کرد».
 
وی ادامه می‌دهد: «بی­شک با دو قطبی شدن انتخابات در این دوره که یک سوی آن خاتمی و سوی دیگر آن احمدی­نژاد خواهد بود، مقدمات جذاب­ترین و پرشورترین انتخابات ریاست جمهوری ایران در یکی از مهم­ترین شرایط تاریخی ایران و جهان کلید خورد. طبیعی است که آقای خاتمی برای پیروزی در انتخابات کاندیدا شده است و با توجه به خواست عمومی جامعه برای تغییر و نظرسنجی­هایی که همین واقعیت را بازگو می­کند، دستیابی به پیروزی کار سختی نیست». 

ابطحی اعتقاد دارد: «با توجه به این­که این بار برای اولین بار رقابت جدی با "رییس جمهور" صورت می­گیرد و همه­ی امکانات در اختیار اوست و علی­رغم همه­ی این­ها موج تخریب بسیار زودهنگام و پرحجم آغاز شده است، نیروهای مختلف و به­خصوص جوانانی که به بهبود زندگی آینده­ی خود فکر می­کنند، حتماً تلاش مهرمحوری را آغاز می‌کنند و در برابر بداخلاقی­ها با رفتار مثبت خود پیروزی آقای خاتمی را تضمین می­کنند». 

وی می‌افزاید: «هم­گرائی نیروهای مرجع و تأثیرگذار، به خصوص نخبگان برای یک­پارچگی اصلاحات، توقعی است که اگر برآورده نشود، در برابر تاریخ و آینده­ی ایران پاسخی نخواهند داشت. روز انتخابات، این بار حتماً روز سرنوشت­سازی برای مردم ایران خواهد بود».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین