کد خبر: ۸۴۴۲۷۲
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۵

پیام فرمانده سپاه به رهبر انقلاب: بسیجیان برای نبرد بزرگ آماده شده‌اند

فرمانده کل سپاه پاسداران در پیامی به محضر رهبر انقلاب، از الطاف معظم له نسبت به بسیجیان و گروه‌های جهادی قدردانی و بر آمادگی بسیجیان برای یک نبرد بزرگ و یک جهاد عظیم و اعجاز جدید تاکید کرد.
پیام فرمانده سپاه به رهبر انقلاب: بسیجیان برای نبرد بزرگ آماده شده‌اند
آفتاب‌‌نیوز :

متن کامل پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

محضر مبارک رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی و فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)
با اهدای سلام و تحیات الهی و با تقدیم احترام ، به استحضار می‌رساند، سخنان حکیمانه و سرشار از معرفت عمیق حضرتعالی نسبت به شخصیت پایان‌ناپذیر حضرت امام راحل عظیم‌الشأن و ترسیم کرانه‌ها و دامنه‌های بی‌انتهای این عظمت الهی که برای اولین بار ناشناخته هایی از روح بلند امام (ره) را به جهان معرفی کرد، موجب تجلی جدید و ظهور نوینی از امام راحل و جریان دادن افکار بلند و آرمان‌های متعالی آن امام بزرگوار در کالبد جامعه بود.

علاوه بر حیات دادن به دو عنصر ایمان و امید در جامعه که حضرتعالی در امتداد امام عزیز ، خود تجسم زیبای این دو مفهوم حیات بخش هستید، در فرازهای برجسته آخر بیانات گهربار تان در مورد نقش محوری بسیج در میانه آخرین نبرد کامل در اغتشاشات سال گذشته، در قلوب بسیجیان قیامتی به پا کردید. تاثیر فرمایشات حضرتعالی در مورد بسیج اقشار، بسیج دانشجویی، گروه‌های جهادی، امدادگران کمک‌های مومنانه، هسته‌های (پایگاه‌های) مقاومت و جهادگران تبیین در همان چند عبارت فشرده به اندازه تمامی تلاش‌های ما طی سال‌های گذشته و قطعاً بیش از آن در شکفتن انگیزه‌ها و طراوت بخشی به روحیه بسیجیان موثر خواهد بود.

آقاجان؛ به بسیج جان تازه‌ای بخشیدید، یک تجدید حیات دل انگیز و واقعی. حضرتعالی شور و هیجان مهارناپذیر مردم مشتاق در آن محفل آسمانی را به هنگام توصیف و قدردانی از بسیج به رای‌العین دیدید، قطعاً بخشی از آن جمعیت عظیم بسیجی ها بودند. اصحاب مطمئن شما، آنها سراسر شعله عشق شدند، حرارت یافتند، نیرو گرفتند، برای یک نبرد بزرگ و یک اعجاز جدید و یک جهاد عظیم آماده شدند. ما هم در پرتو هدایت‌هایتان این راه نورانی را با همه وجودمان طی خواهیم کرد.

از خداوند متعال مسئلت داریم که ولایت حضرتعالی را به ظهور و ولایت عظمای حضرت حجت ( علیه السلام) متصل گرداند. به نیابت از همه بسیجیان ، از این همه نگاه بلند و احساس زیبا و اعتماد عمیق به فرزندان بسیجی خود صمیمانه تشکر می‌کنم. همواره سالم و سربلند و پیروز باشید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین