کد خبر: ۸۴۴۲۸۰
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۵

مهلت انتخاب رشته آزمون ارشد تمدید شد

مهلت انتخاب رشته آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۲ دانشگاه‌ها و موسسه‌های آموزش عالی تا ۲۰ خردادماه تمدید شد.
مهلت انتخاب رشته آزمون ارشد تمدید شد
آفتاب‌‌نیوز :

دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی این آزمون که شامل شرایط، ضوابط و ظرفیت پذیرش رشته‌ها است، روز چهارشنبه ۱۰ خرداد از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش قابل دریافت شد.

سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرده است که به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که تا این تاریخ (۱۴۰۲/۳/۱۶) برای انتخاب رشته اقدام ننموده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده است که بتوانند تا پایان روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۳/۲۰ نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایند.

لذا داوطلبان، ضرورت دارد در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و مندرجات این اطلاعیه، به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به ثبت کدرشته‌محل‌های انتخابی در آزمون مذکور اقدام نمایند.

ضمناً آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته‌محل‌های تحصیلی اقدام نموده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ ۱۴۰۲/۳/۲۰، نسبت به مشاهده یا ویرایش کدرشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام نمایند.

بر اساس تازه ترین آمار اعلام شده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور، تاکنون بیش از ۱۲۱ هزار نفر از پذیرفته‌شدگان آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه‌ها و موسسه‌های آموزش عالی نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کردند.

در مجموع ۳۵۵ هزار داوطلب در این آزمون، مجاز به انتخاب رشته شدند.

نتایج اولیه آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۲ دانشگاه‌ها و موسسه‌های آموزش عالی هفته گذشته روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت.

اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون کارشناسی‌ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۲  اینجا قابل مشاهده و دریافت است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین