کد خبر: ۸۴۴۳۵۳
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۹
تبلیغات

بهترین هتل‌های تبریز برای اقامت کدامند؟

در این بخش، قصد داریم شما را با بهترین هتل‌های شهر زیبای تبریز آشنا کنیم. این هتل‌ها، نه‌تنها دسترسی مناسبی به اماکن دیدنی تبریز دارند، بلکه با ارائه خدمات و امکانات مناسب رفاهی، یک اقامت لذت‌بخش را برای شما فراهم خواهند کرد.
بهترین هتل‌های تبریز برای اقامت کدامند؟
آفتاب‌‌نیوز :

تبریز، یکی از شهر‌های توریستی ایران است که با فرهنگ غنی و جاذبه‌های طبیعی و تاریخی فراوان، یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری شناخته شده است؛ به علاوه هتل‌های لوکس و باکیفیتی در این شهر وجود دارند که با ارائه بهترین امکانات، اقامت دلنشین و لذت‌بخشی را برای میهمانانش فراهم آورده است. تنوع این هتل‌ها در تبریز باعث شده تا انتخاب هتل مناسب قدری مشکل به نظر برسد. در این مقاله قصد داریم ضمن معرفی بهترین هتل های تبریز، درباره امکانات هر کدام از آن‌ها نیز مختصر توضیحاتی ارائه دهیم تا با توجه به شرایط و بودجه سفر انتخابی آگاهانه داشته باشید.

بهترین هتل‌های تبریز برای یک اقامت آرامش‌بخش

در این بخش، قصد داریم شما را با بهترین هتل‌های شهر زیبای تبریز آشنا کنیم. این هتل‌ها، نه‌تن‌ها دسترسی مناسبی به اماکن دیدنی تبریز دارند، بلکه با ارائه خدمات و امکانات مناسب رفاهی، یک اقامت لذت‌بخش را برای شما فراهم خواهند کرد.

هتل شهریار

بهترین هتل‌های تبریز برای اقامت کدامند؟

یکی از معروف‌ترین هتل‌های تبریز، هتل شهریار است که در سال ۱۳۸۶ افتتاح شد. از مزایای این هتل، دسترسی آسان به شهر و مراکز خرید از جمله بازار سنتی و بازار بزرگ می‌توان اشاره کرد. هتل شهریار با ۶ طبقه یکی از مجهزترین ساختمان‌های تبریز به شمار می‌رود که از معماری منحصربه‌فردی برخوردار است. این هتل با امکانات بی‌نظیر خود، در بهترین نقطه آب‌وهوایی شهر تبریز قرار گرفته که چشم‌انداز بسیار زیبایی دارد. با اقامت در هتل شهریار، یکی از پرخاطره‌ترین سفرهایتان را تجربه خواهید کرد.

هتل شهریار به عنوان یکی از مجلل‌ترین هتل‌های تبریز، دارای ۲۰۰ واحد اقامتی است که شامل سوئیت‌های چهارنفره، اتاق‌های دو تخته دبل، پزریدنتال یک خوابه و کانکت چهار تخته می‌شود. همه این اتاق‌ها با امکانات رفاهی مناسب، چشم‌انداز چشم نوازی به شهر تبریز دارند. رستوران‌های چشم‌انداز و کاکتوس با فضای لوکس و زیبا و ارائه منو‌های متنوع ایرانی و فرنگی، آماده خدمت‌رسانی به میهمانان عزیز است؛ به علاوه کافه‌ها و چایخانه‌های هتل نیز در فضایی گرم و صمیمی با نوشیدنی‌های گوارا از شما پذیرایی می‌کنند. سالن کنفرانس، سالن‌های مجلل برگزاری مراسم و مرکز خرید هتل هم از دیگر امکانات باکیفیت این مجموعه محسوب می‌شوند. سایر امکانات هتل شهریار عبارتند از:

لاندری

مینی‌بار

تهویه مطبوع

آسانسور

اسپا

پارکینگ رایگان

اینترنت رایگان

هتل استقبال

اگر به دنبال هتل استاندارد و مقرون به‌صرفه‌ای هستید، هتل استقبال گزینه مناسبی است. این هتل ۴ ستاره یکی از بهترین هتل‌های تبریز است که دسترسی راحتی به بازار‌ها و مکان‌های تاریخی تبریز دارد؛ بنابراین در زمان کوتاهی می‌توانید از این اماکن بازدید کنید.

هتل استقبال تبریز با بهره‌مندی از فضای سبز و مسیر‌های پیاده‌روی، یکی از جذاب‌ترین هتل‌های این شهر است که دارای امکانات مختلف جهت رفاه حال مسافرین محترم است. از جمله این امکانات می‌توان به کافی‌شاپ، استخر، سونا و جکوزی اشاره کرد. این هتل با دارا بودن ۱۱ واحد اقامتی از جمله اتاق‌های یک خوابه، یک تخته، دو تخته تویین، دو تخته دبل و سه تخته گزینه‌ای عالی برای اقامتی دلچسب و دلپذیر هستند. هتل استقبال امکانات دیگری نیز دارد که در زیر به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

لوازم بهداشتی

سیستم تهویه مطبوع

سیستم اطفا حریق

سیستم گرمایشی و سرمایشی

هتل پارس ائل گلی

یکی از بزرگ‌ترین هتل‌های تبریز، هتل ۵ ستاره پارس ائل گلی است که با نمای شیشه‌ای، در سال ۱۳۸۰ ساخته شد. موقعیت جغرافیایی منحصربه‌فرد هتل و نزدیکی به پارک ائل گلی، باعث شده که مناظر زیبایی از طبیعت در مقابل دیدگان شما قرار گیرد.

هتل پارس ائل گلی با پرسنلی مجرب و آموزش‌دیده در تلاش است تا با ارائه خدماتی عالی، اقامتی به یاد ماندنی را برای شما فراهم آورد. این هتل، یکی دیگر از بهترین هتل‌های تبریز است که دارای ۱۷۸ واحد اقامتی است. این واحد‌ها شامل اتاق‌های یک تخته، دو تخته و سه تخته می‌شود؛ همچنین دارای رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های جذابی است که با سرو غذا‌های باکیفیت، پاسخگوی انواع ذائقه و سلیقه است. هتل پارس ائل گلی امکانات دیگری دارد که به شرح زیر است:

لباسشویی

خشکشویی

تلویزیون

صندوق امانات

باشگاه ورزشی

پارکینگ رایگان

استخر سرپوشیده

هتل گسترش

بهترین هتل‌های تبریز برای اقامت کدامند؟

یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های تبریز که از موقعیت مکانی مطلوبی برخوردار است، هتل گسترش است که در خیابان امام خمینی واقع شده است. یکی از جذابیت‌های این هتل ۱۳ طبقه، چشم‌انداز زیبایی از شهر تبریز به هنگام شب است که از پنجره‌های این هتل قابل مشاهده است. دسترسی راحت به مراکز تجاری و تفریحی، مزیت دیگر هتل گسترش است.

هتل گسترش از جمله هتل‌های تبریز است که امکانات جدیدی را به مسافرانش ارائه می‌دهد.. امکاناتی از قبیل استخر، سونا، اتاق جلسه و سالن‌های برگزاری همایش در بالاترین سطح از استاندارد‌های کیفی ارائه می‌شود. رستوران‌های هتل نیز با قرار گرفتن در مکانی مجلل و باشکوه، آماده پذیرایی از میهمانان گرامی هستند. هتل گسترش؛ همچنین مجهز به آسانسوری است که امکان دسترسی به طبقات بالا را خصوصاً برای سالمندان عزیز فراهم کرده است.

هتل گسترش دارای ۱۵۰ واحد اقامتی است که دکوراسیون فضای داخلی آن‌ها، مطابق با هر سلیقه‌ای چیده شده است. این اتاق‌ها شامل اتاق‌های یک تخته، یک تخته کینگ، دو تخته دبل، دو تخته تویین، سه تخته، سوئیت چهار تخته جونیور و سوئیت‌های پنج تخته می‌شوند. دیگر امکانات هتل گسترش شامل موارد زیر است:

لاندری

ویلچر

فروشگاه

کافی‌نت

اتاق ماساژ

اتاق چمدان

تاکسی سرویس

دستگاه واکس کفش

اینترنت در لابی

خدمات بیدارباش

جمع بندی

در این مطلب، تعدادی از بهترین هتل‌های تبریز را به شما معرفی کردیم. همان‌طور که می‌دانید، انتخاب بهترین هتل، در درجه اول به اولویت‌ها و اهداف شما از سفر بستگی دارد؛ در واقع اگر قصد دارید، قسمت کمی از بودجه سفر خود را به رزرو هتل اختصاص دهید، هتل‌های ۳ ستاره و ۴ ستاره گزینه‌های مناسبی هستند. این هتل ها، علی‌رغم قیمت پائین و مقرون به‌صرفه، خدمات خوبی نیز به شما ارائه می‌دهند. چنانچه به دنبال اقامتی لوکس و متفاوتی هستید، هتل‌های ۵ ستاره تبریز انتخاب خوبی هستند. در این گروه از هتل‌ها، از تجهیزات متفاوت و مطلوب‌تری در مقایسه با دیگر هتل‌های این شهر بهره‌مند خواهید شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین