کد خبر: ۸۴۴۳۹۱
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۷

حمله پیکه به بارسا: حالا کدام بازیکن باید برود!

جرارد پیکه، مدافع سابق بارسلونا، از عملکرد مدیران این باشگاه در چند فصل اخیر و شرایط مالی بد آن‌ها انتقاد کرد.
حمله پیکه به بارسا: حالا کدام بازیکن باید برود!
آفتاب‌‌نیوز :

بارسلونا در این فصل با چند بازیکن بزرگ مانند جوردی آلبا و سرخیو بوسکتس خداحافظی کرد و پیکه هم در ماه ژانویه از این باشگاه جدا شده بود. 

با وجود جدایی این بازیکنان و کاهش دستمزد‌های پرداختی از سوی این باشگاه، آن‌ها همچنان شرایط لازم برای به خدمت گرفتن بازیکنان بزرگ و خصوصا لیونل مسی را ندارند و این موضوع باعث شده که پیکه به شدت از آن‌ها انتقاد کند. 

این مدافع سابق بارسا در گفتگو با برنامه After Kings League اظهار داشت: «من خوشحال هستم که از بارسا جدا شدم، چون توانستم به آن‌ها فضای بیشتری در ارزیابی دستمزد‌ها بدهم. اما به نظر می‌رسد که با این وجود هنوز مشکلات مالی بسیاری وجود دارد. 

سوال من این است که حالا کدام بازیکن باید از این باشگاه جدا شود. آن‌ها گفتند که ما (پیکه، آلبا و بوسکتس) به خاطر دستمزد‌هایی که دریافت می‌کنیم مسئول هستیم. حالا همه ما این باشگاه را ترک کرده‌ایم و آن‌ها هنوز هم توانایی این که بازیکنی را به خدمت بگیرند ندارند.»

بارسا در تلاش است تا شرایط را برای بازگشت مسی فراهم کند، اما گفته می‌شود که حتی با کنار زدن گزینه حضور در لیگ عربستان توسط مسی، باز هم این اینترمیامی است که شرایط بهتری را برای جذب این ستاره آرژانتینی دارد.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین