کد خبر: ۸۴۴۴۵۰
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۲

آدیداس و اَپل مسیر مسی را تغییر دادند

جرارد رومرو خبرنگار مشهور اسپانیایی مقصد بعدی لیونل مسی را اعلام کرد.
آدیداس و اَپل مسیر مسی را تغییر دادند
آفتاب‌‌نیوز :

جرارد رومرو خبرنگار مشهور اسپانیایی که رابطه نزدیکی نیز با باشگاه بارسلونا دارد در خبری مدعی شد که لیونل مسی در راه لیگ MLS است.

با توجه به اتمام قرارداد مسی ۳۵ ساله با پاری‌سن‌ژرمن و جدایی قطعی این بازیکن از جمع پاریسی‌ها شایعات زیادی در رابطه با آینده این بازیکن مطرح شده است. الهلال عربستان پیشنهاد قرارداد سالیانه ۲۰۰ میلیون یورو را برای فوق ستاره آرژانتینی مطرح کرده که با توجه به حضور کریم بنزما و کریستیانو رونالدو در این کشور گفته می‌شد که مسی نیز راهی عربستان خواهد شد.

بارسلونا برای جذب او ابراز علاقه کرده است، اما وضعیت مالی فعلی باشگاه مانع اصلی حضور مسی در لالیگا است. بارسلونا برای تامین مالی این انتقال باید بازیکن تیم اصلی خود را بفروشد، در غیر این صورت برنده هفت بار توپ طلا که گفته می‌شود مشتاق بازگشت به باشگاه سابقش است باید به فکر تیم دیگری باشد.

حالا، اما طبق گزارش The Athletic، مسی راهی لیگ MLS می‌شود و اینتر میامی دیوید بکهام یکی دیگر از مقصد‌های اصلی او است.

آدیداس، اپل و MLS همگی امیدوارند که دیوید بکهام بتواند مسی را در تابستان امسال جذب کند. آدیداس یکی از بزرگ‌ترین حامیان مالی لیگ آمریکا است و طبق گزارش‌ها، یک قرارداد مشارکت در سود را به مسی پیشنهاد کرده است، به این معنی که او از هر گونه افزایش سود ناشی از مشارکت در MLS برخوردار خواهد شد.

MLS و اپل همچنین سهمی از درآمد مشترکین جدید MLS Season Pass، بسته پخش لیگ در Apple TV+را به مسی پیشنهاد دادند و علاوه بر این پیشنهادات تجاری، روسای MLS مایلند که به مسی پس از بازنشستگی همانند دیوید بکهام درصدی از یک تیم از این لیگ را بگیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین