کد خبر: ۸۴۴۴۸۹
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۵

رئیسی در بدو ورود به تبریز چه گفت؟

رئیس جمهور در بدو ورود به تبریز گفت: از مهمترین مسائل آذربایجان شرقی بحث اشتغال و مسکن و باز شدن این گره‌ها است که اقدامات خوبی انجام شده و حتما باید کامل شود.
رئیسی در بدو ورود به تبریز چه گفت؟
آفتاب‌‌نیوز :

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی افزود: از کهن‌ترین تمدن‌های ایران اسلامی، تمدن آذربایجان است و این تمدن که پشتوانه عظیم فرهنگی است نه فقط برای آذربایجان بلکه برای ایران اسلامی و جهان اسلام است.  افتخار دارم که امروز در جمع مردم بسیار خوب آذربایجان برای پیگیری مصوبات دور اول سفر‌ها هستم که برخی از این مصوبات به ثمر نشسته و وعده‌ای که به مردم عزیز آذربایجان داده‌ایم، ان‌شاءالله اجرایی خواهد شد. کار‌ها دنبال می‌شود تا بر زمین نماند و نیاز استان انجام شود.

وی ادامه داد: آذربایجان شرقی یک استان فرهنگی و قطب گردشگری، صنعتی، معدنی و کشاورزی است. ظرفیت‌های بسیاری در این استان وجود دارد و از همه مهمتر جوانان کارآمد و برومندی در این خطه هستند که این استان با حضور آن‌ها می‌تواند کار‌های بسیاری رقم زند.

رئیسی گفت: در سفر اول به خاطر وضعیت کرونایی امکان حضور در شهرستان‌ها را نداشتیم، اما این بار امکان داریم تا به برخی از شهر‌ها سفر کنیم و ان‌شاءالله در سفر‌های بعدی هم خدمت مردم عزیز استان خواهیم رسید. 

وی تاکید کرد: خبر‌های خوش بسیاری از آذربایجان شنیده‌ایم و حتما بعد از این نیز خواهیم شنید، زیرا مردان و زنان فرهیخته بسیاری در این استان حضور دارند که اهل علم و دانش هستند و با امیدواری تمام شاهد گام‌های بلندی در سطح استان و کشور خواهیم بود. 

وی گفت: بسیاری از مشکلاتی که امروز موجب رنج مردم است، به لطف خدا و به دست جوانان برطرف خواهد شد. در کنار پیگیری مصوبات دور اول، مصوبات دور دوم را هم اعلام می‌کنیم.

این سفر دو روزه رئیسی و اعضای هیات دولت به تبریز به منظور پیگیری مصوبات سفر سال گذشته و افتتاح طرح‌های به اتمام رسیده در این یک سال گذشته انجام می‌گیرد. رئیسی در روز نخست حضور خود در تبریز از شهرک صنعتی چرمشهر مایان تبریز و سپس کارخانه ماشین سازی تبریز بازدید خواهد کرد.

دیدار با هنرمندان در مجموعه فرهنگی و ادبی مقبرة الشعراء، دیدار عمومی با مردم تبریز و سخنرانی در ارک تاریخی این شهر، افتتاح راه آهن بستان آباد - تبریز، دیدار عمومی با مردم شهرستان چاراویماق، شرکت در جلسه سرمایه گذاری استانداری آذربایجان شرقی، شرکت در شورای برنامه ریزی استان در تالار جمهوری استانداری و در نهایت شرکت در نشست خبری عمده برنامه‌های رییس جمهور در این سفر دو روزه است.

 در این سفر بیش از ۱۰ نفر از اعضای هیات دولت و معاونان رییس جمهور حضور دارند و چندین طرح مهم به طور همزمان یا ویدیو کنفرانسی افتتاح می‌شوند که می‌توان به بهره برداری از طرح تولید مس کاتد به روش هیپ لیچینگ، آبرسانی به میانه و چندین طرح مهم دیگر اشاره کرد.

وی هم‌چنین پس از دیدار با شعرا و هنرمندان از ساعت ۱۷ امروز در محوطه ارک تبریز با مردم آذربایجان شرقی نیز دیدار عمومی خواهد داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین