کد خبر: ۸۴۴۵۲۱
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۸

سیل در کاشان/قطعی آب و برق در سطح شهر و روستا‌ها

بخشدار برزک کاشان جزئیات خسارات وارده به بخش برزک ناشی از وقوع سیل را تشریح کرد.
سیل در کاشان/قطعی آب و برق در سطح شهر و روستا‌ها
آفتاب‌‌نیوز :

سعید قندی با اشاره به بارندگی و تگرگ در بخش برزک اظهار داشن: بروز سیل علاوه بر خسارات به مزارع، باغات و معابر در برخی نقاط بخش برزک، بدلیل مشکلات فنی موجب قطعی برق در سطح شهر و روستا‌ها شد.

وی تاکید کرد: از همان لحظات اولیه وقوع سیلاب با پیگیری مدیریت توزیع برق شهرستان کاشان، نیرو‌های آن اداره در شرایط بارندگی اقدام به عیب‌یابی کرده و قبل از غروب آفتاب، برق نقاط مختلف بخش متصل شد که روستای آزران به دلیل برخی مشکلات فنی در ساعت ۳:۲۰ بامداد مشکل قطعی برطرف شد.

بخشدار برزک افزود: سه گروه عملیاتی به همراه تجهیزات عیب یابی، ۱۵ کیلومتر خط انتقال را در شرایط نامساعد جوی به صورت پیاده پایش کردند و یک دستگاه دیزل ژنراتور نیز از مرکز استان برای تامین برق روستای آزران اعزام شد.

قندی از قطع آب روستای آذران به دلیل بارش باران و وقوع سیل خبر داد و تصریح کرد: به دلیل قطعی برق، متاسفانه آب روستای آزران نیز از ساعت ۱۹ قطع بود که با هماهنگی آبفا برزک یک‌دستگاه تانکر جهت آبرسانی در آماده باش قرار گرفت.

وی خاطر نشان کرد: وظیفه داریم ضمن عذرخواهی از مشکلات به وجود آمده برای اهالی بخش برزک کاشان از صبوری و همراهی ساکنین آزران و همچنین زحمات و پیگیری‌های فرماندار ویژه شهرستان کاشان، مدیریت بحران استانداری اصفهان، مدیریت بحران شهرستان، مدیریت و پرسنل امور برق، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، آبفا، شهرداری و دهیاران قدردانی کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین