کد خبر: ۸۴۴۵۴۷
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۴

علیرضا قربانی به «پریشانی» رسید

علیرضا قربانی همزمان با برگزاری تور کنسرت‌های شهرستان ضمن رونمایی از تازه‌ترین تک‌آهنگ خود از برگزاری کنسرت‌های خود در کاخ سعدآباد تهران طی روز‌های پیش رو خبر داد.
علیرضا قربانی به «پریشانی» رسید
آفتاب‌‌نیوز :

علیرضا خواننده موسیقی ایرانی که این روز‌ها با مجموعه کنسرت‌های پرطرفدار «با من بخوان» در شهر‌های مختلف میزبان مخاطبان است، ضمن رونمایی از تازه‌ترین تک آهنگ خود با نام «پریشانی» از برگزاری دور تازه کنسرت‌های تهران خود در کاخ سعد آباد تهران خبر داد.

در توضیحات تکمیلی علیرضا قربانی آمده است: «در هفته‌های گذشته که تور کنسرت جدید ما در شهر‌های مختلف ایران در جریان بود قطعه جدیدی با نام «پریشانی» با آهنگسازی دوست عزیزم حسام ناصری و شعری از احمد امیرخلیلی را اجرا کردیم که مورد توجه هنردوستان عزیز قرار گرفت. با توجه به اینکه این قطعه تاکنون منتشر نشده است، ممکن است نسخه‌های که کیفیت آن توسط مخاطبان دست به دست شود؛ بنابراین همراه با تیم اجرایی کنسرت تصمیم گرفتیم که این قطعه را در دو نسخه مختلف خدمت شما دوستان عزیز تقدیم کنیم. نسخه اول مربوط به اجرای این قطعه در کنسرت شیرازاست که همراه با ویدئو اجرای زنده آن تقدیم حضورتان می‌شود و نسخه دوم که در تمامی پلتفرم‌های موسیقی هم اکنون در دسترس است، ضبط استودیویی است. امیدوارم این تحفه درخور توجه شما عزیزان باشد.

همچنین به زودی کنسرت‌های تهران بعد از وقفه‌ای چهارساله در کاخ موزه سعدآباد به صحنه خواهد رفت. اطلاعات تکمیلی در مورد زمان و نحوه خرید بلیت به زودی اطلاع رسانی می‌شود. به امید دیدار»

در تک آهنگ «پریشانی» احمد امیرخلیلی ترانه سرا، حسام ناصری آهنگساز، آرش پاکزاد میکس و مستر، محسن خباز تهیه کننده برخی از عوامل اجرایی را تشکیل می‌دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین