کد خبر: ۸۴۴۵۷۳
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۸

رونمایی از آلبوم «به یاد گلها»

آیین رونمایی آلبوم ارکسترال «به یاد گلها» با حضور چهره‌های هنری در عرصه موسیقی در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.
رونمایی از آلبوم «به یاد گلها»
آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای ارسباران، آلبوم ارکسترال «به یاد گلها» یکی از تازه‌ترین آلبوم‌های منتشرشده، به آهنگسازی و تنظیم میلاد کیایی، دکلمه فاطمه آل عباس و خوانندگی سروش مظفری است که توسط نشر «راوی» پیش روی شنوندگان قرار گرفته است و آیین رونمایی از آن شنبه ۲۰ خردادماه ساعت ۱۸:۳۰ برگزار می‌شود.

آلبوم «به یاد گلها» به تهیه‌کنندگی رضا مهدوی، شامل ۱۰ قطعه موسیقی با نام‌های: مقدمه در مقام شور، راز آشکارا، آوای گلها، نی‌نوازی، چه توان گفت، عود نوازی، مهر و ماه، سرودی تازه بخوان، راز آشکارا (بازپخش) و‌ای همزبانان است. 

در معرفی این آلبوم عنوان شده است: این مجموعه سعی و کوشش میلاد کیایی از چهره‌های سرشناس عرصه موسیقی در مسیر زندگانی است که بخشی از حاصل عمر خود را با نهایت توجه به نغمگی و گوش آشنایی مردمانی که با گوش هوش جان می‌شنوند، طراوتی تازه در فرهنگ شنیداری موسیقی ایران مهیا می‌سازد.

عموم علاقه‌مندان به هنر موسیقی، برای حضور در این برنامه هنری می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۲۰-۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین