کد خبر: ۸۴۴۶۰۹
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۸

مبارزه ناهید کیانی با قهرمان جهان

قرعه کشی روز نخست رقابت‌های تکواندو گرندپری رم انجام شد و چهار نماینده ایران رقبای خود را شناختند.
مبارزه ناهید کیانی با قهرمان جهان
آفتاب‌‌نیوز :

نخستین مرحله از رقابت‌های گرندپری در سال ۲۰۲۳ از فردا جمعه ۱۹ خردادماه با برگزاری مبارزات اوزان ۵۷- کیلوگرم بانوان، ۶۸- و ۸۰+ کیلوگرم آقایان آغاز می‌شود که «ناهید کیانی، متین رضایی، ابوالفضل عباسی و علیرضا نادعلیان» نمایندگان ایران خواهند بود.

در وزن ۶۸- کیلوگرم، ۳۱ تکواندوکار حضور دارند که «متین رضایی» در اولین مبارزه خود باید با «زید الهلوانی» از اردن با رنکینگ نهم دنیا و عنوان‌دار جهان مبارزه کند. رضایی در صورت برتری به دیدار مبارزه ایتالیا و آلمان خواهد رفت. «بردلی سیندن» نفر اول رنکینگ المپیک و دارنده مدال طلای ۲۰۲۳ و ۲۰۲۲ جهان نیز در قسمت بالای جدول رضایی قرار دارد.

«ابوالفضل عباسی» در وزن ۸۰+ کیلوگرم که ۳۰ تکواندوکار ثبت نام کرده‌اند، دور نخست باید با «رائول گارسیا مارتینز» از اسپانیا با رنکینگ شانزدهم دنیا مبارزه کند. وی در صورت پیروزی در این مبارزه به مصاف یکی از تکواندوکاران ترکیه یا کانادا خواهد رفت. «علیرضا نادعلیان» دیگر نماینده ایران در این وزن در اولین دیدار خود با «مایکون سیکوئرا» برزیلی با رنکینگ سوم دنیا پیکار می‌کند. دو نماینده ایران در صورت پیروزی برابر رقبای خود در دور اول و دوم، برای صعود به نیمه نهایی به مصاف هم خواهند رفت.

«ناهید کیانی» تکواندوکار طلایی ایران در مسابقات جهانی ۲۰۲۳ باکو در وزن ۵۷- کیلوگرم، در اولین دیدار با «فاناپا هارنسجون» قهرمان جهان در سال ۲۰۱۹ از تایلند مبارزه می‌کند و سپس در یک مبارزه سخت به مصاف «ندا لعرج» نفر پنجم رنکینگ از مراکش می‌رود. کیانی در صورت کسب پیروزی در این ۲ مبارزه برای رسیدن به نیمه نهایی باید با «چیا لینگ» از چین تایپه با رنکینگ ۸ و دارنده مدال نقره مسابقات جهانی باکو پیکار کند. 

این دوره از مسابقات با حضور ۲۵۳ تکواندوکار از ۵۳ کشور به مدت ۳ روز به میزبانی ایتالیا در شهر رم برگزار خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین