کد خبر: ۸۴۴۶۱۵
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۴
رئیس اداره هواشناسی اردستان:

وزش باد و رعد و برق تا شنبه ادامه دارد

رئیس اداره هواشناسی شهرستان اردستان گفت: برای امروز شدت سامانه رعد وبرق، رگبار و بارش باران در مناطق مختلف شهرستان قوی.‌تر پیش بینی می‌شود و این وضعیت تا پایان روز شنبه ادامه خواهد داشت.
وزش باد و رعد و برق تا شنبه ادامه دارد
آفتاب‌‌نیوز :

جواد رمضانپوراظهار کرد: با توجه به هشدار سطح زرد اداره کل هواشناسی استان در خصوص شرایط، باد شدید و گرد و خاک همراه با رعد وبرق و بارش باران را پیش‌بینی می‌کرد.

وی با بیان اینکه شرایط بارش باران، باد و گرد و خاک و رعد و برق از عصر روز گذشته در مناطق مختلف شهرستان اردستان وجود داشت، افزود: این وضعیت از شب گذشته برای مناطق مختلف شهرستان بارش باران را در بر داشت که بیشترین میزان بارش‌ها در روستای بقم ۹.۵ میلیمتر و شهر اردستان ۱.۴ میلیمتر ثبت شده است.

رئیس اداره هواشناسی شهرستان اردستان، تصریح کرد: با بررسی نقشه‌های هواشناسی برای امروز شدت سامانه رعد و برق، رگبار و بارش باران در مناطق مختلف شهرستان قوی‌تر پیش بینی می‌شود و این وضعیت تا پایان روز شنبه ادامه خواهد داشت.

رمضانپور با بیان اینکه میزان وزش باد روز گذشته در شهرستان اردستان حدود ۵۶ کیلومتر در ساعت ثبت شد، گفت: با توجه به وزش باد، رگبار و بارش‌های باران که در مناطق مختلف اردستان انجام شد دمای هوا در سطح شهرستان حدود ۷ درجه کاهش پیدا کرد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بارش‌های باران به‌صورت رگباری و رعد و برق است احتمال وقوع سیل و ایجاد روان آب در مناطق مستعد وجود دارد از این رو ورزشکاران و افرادی که قصد طبیعت‌گردی آخر هفته را دارند به دلیل وقوع رگبار و رعد و برق و احتمال صاعقه و تگرگ و مخاطره آمیز بودن این وضعیت در ارتفاعات، از کوهنوردی و صعود به ارتفاعات بپرهیزند.

رئیس اداره هواشناسی شهرستان اردستان با اشاره به بررسی نقشه‌های هواشناسی پیش‌بینی کرد وضعیت باد و باران همراه با رگبار و رعد و برق تا اخر خردادماه در مناطق مختلف وجود داشته باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین