کد خبر: ۸۴۴۶۱۵
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۴
رئیس اداره هواشناسی اردستان:

وزش باد و رعد و برق تا شنبه ادامه دارد

رئیس اداره هواشناسی شهرستان اردستان گفت: برای امروز شدت سامانه رعد وبرق، رگبار و بارش باران در مناطق مختلف شهرستان قوی.‌تر پیش بینی می‌شود و این وضعیت تا پایان روز شنبه ادامه خواهد داشت.
وزش باد و رعد و برق تا شنبه ادامه دارد
آفتاب‌‌نیوز :

جواد رمضانپوراظهار کرد: با توجه به هشدار سطح زرد اداره کل هواشناسی استان در خصوص شرایط، باد شدید و گرد و خاک همراه با رعد وبرق و بارش باران را پیش‌بینی می‌کرد.

وی با بیان اینکه شرایط بارش باران، باد و گرد و خاک و رعد و برق از عصر روز گذشته در مناطق مختلف شهرستان اردستان وجود داشت، افزود: این وضعیت از شب گذشته برای مناطق مختلف شهرستان بارش باران را در بر داشت که بیشترین میزان بارش‌ها در روستای بقم ۹.۵ میلیمتر و شهر اردستان ۱.۴ میلیمتر ثبت شده است.

رئیس اداره هواشناسی شهرستان اردستان، تصریح کرد: با بررسی نقشه‌های هواشناسی برای امروز شدت سامانه رعد و برق، رگبار و بارش باران در مناطق مختلف شهرستان قوی‌تر پیش بینی می‌شود و این وضعیت تا پایان روز شنبه ادامه خواهد داشت.

رمضانپور با بیان اینکه میزان وزش باد روز گذشته در شهرستان اردستان حدود ۵۶ کیلومتر در ساعت ثبت شد، گفت: با توجه به وزش باد، رگبار و بارش‌های باران که در مناطق مختلف اردستان انجام شد دمای هوا در سطح شهرستان حدود ۷ درجه کاهش پیدا کرد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بارش‌های باران به‌صورت رگباری و رعد و برق است احتمال وقوع سیل و ایجاد روان آب در مناطق مستعد وجود دارد از این رو ورزشکاران و افرادی که قصد طبیعت‌گردی آخر هفته را دارند به دلیل وقوع رگبار و رعد و برق و احتمال صاعقه و تگرگ و مخاطره آمیز بودن این وضعیت در ارتفاعات، از کوهنوردی و صعود به ارتفاعات بپرهیزند.

رئیس اداره هواشناسی شهرستان اردستان با اشاره به بررسی نقشه‌های هواشناسی پیش‌بینی کرد وضعیت باد و باران همراه با رگبار و رعد و برق تا اخر خردادماه در مناطق مختلف وجود داشته باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین