کد خبر: ۸۴۴۷۳۷
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۰

ضرب و شتم نیروی اورژانس تهران

سرپرست اورژانس استان تهران از ضرب و شتم نیروی اورژانس استان تهران خبر داد و گفت: هم‌اکنون کارشناس حادثه‌دیده تحت مراقبت پزشکی است و اداره حقوقی اورژانس پیگیر شکایت از این فرد است.
ضرب و شتم نیروی اورژانس تهران
آفتاب‌‌نیوز :

محمد اسماعیل توکلی، سرپرست اورژانس استان تهران از ضرب و شتم نیروی اورژانس استان تهران خبر داد و اظهار کرد: حوالی ساعت ۶:۳۰ دقیقه صبح امروز (جمعه)، گزارشی مبنی بر حال نامساعد یک شهروند به مرکز ۱۱۵ اورژانس استان تهران اعلام شد، بلافاصله کارشناسان اورژانس به محل حادثه در خیابان صالحیان در ستارخان اعزام شدند.

توکلی تصریح کرد: یکی از کارشناسان اورژانس به فوریت راهی منزل شهروند مددجو می‌شود، کارشناس دیگر نیز مشغول پارک آمبولانس درجای مناسب می‌شود تا پس از آن با تجهیزات تکمیلی بر بالین مددجو حاضر شود، متأسفانه در این هنگام پسر جوانی که سرنشین خودروی تیبا بود بدون توجه به اینکه اقدامش می‌تواند بر مرگ و زندگی شهروند نیازمند اثرگذار باشد مانع از رسیدن این کارشناس به بالین شهروند مددجو می‌شود. این پسر جوان با بهانه‌های واهی مانند اینکه چرا آمبولانس بدون پلاک است؟ در اینجا برای چه کاری آمده‌اید؟ و. با کارشناس درگیری فیزیکی پیدا می‌کند و منجر به جراحت شدید از ناحیه ابرو می‌شود.

توکلی با بیان اینکه در نهایت درگیری با حضور اهالی محل و عوامل انتظامی خاتمه می‌یابد و پسر جوان از محل متواری شد، افزود: هم‌اکنون کارشناس حادثه‌دیده تحت مراقبت پزشکی است و اداره حقوقی اورژانس پیگیر شکایت از این فرد است.

سرپرست اورژانس استان تهران توضیح داد: متأسفانه به دلایل گوناگون مانند عمر بالای آمبولانس‌ها و عواملی که مرتبط با زمان خرید آن‌ها است تا به امروز پلاک‌گذاری به تأخیر افتاده هست، اما تمامی این آمبولانس‌ها دارای کدینگ و آرم و نشانه‌های اورژانس ۱۱۵ هستند و هیچ دلیلی، توجیح کننده تعدی به همکاران ما در اورژانس پیش بیمارستانی نمی‌باشد.

وی با هشدار به کسانی که به واسطه رفتار‌های هنجارشکنانه و خلاف عرف و قانون، منجر به درگیری فیزیکی و ضرب و شتم کارشناسان اورژانس و آسیب به این عزیزان می‌شوند، گفت: هرگونه تعدی به همکاران از مسیر‌های قانونی تا تنبیه و مجازات خاطی پیگیری خواهد شد و این سازمان با تمام توان پیگیر احقاق حق همکاران خویش خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین