کد خبر: ۸۴۴۸۶۰
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۸

قتل ۲ زن در رشت؛ ماجرا چه بود؟

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان از دستگیری یک قاتل و اعتراف وی به قتل ۲ خانم در شهرستان رشت خبر داد و گفت: اجساد مقتولان و خودرو یکی از آن‌ها به همراه مقادیری سلاح و مهمات در یک ویلا در شهرستان رشت کشف شد.
قتل ۲ زن در رشت؛ ماجرا چه بود؟
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ علیرضا حدادی از دستگیری یک قاتل و اعتراف وی به قتل ۲ زن در شهرستان رشت خبر داد و اظهار داشت: در پی ارجاع پرونده فقدانی خانم جوان به پلیس آگاهی استان، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت و سرانجام با انجام تحقیقات شبانه‌روزی، رد یک مرد سابقه‌دار و یک خانم را در این پرونده پیدا کردند.

وی با بیان اینکه با هماهنگی قضائی، این ۲ نفر دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی با بررسی بانک اطلاعات مجرمین و مطابقت نقاط مشترک پرونده‌های سابق با این قتل، متهم را با ادله و مستندات مواجه کردند و قاتل پس از مواجه با مستندات غیرقابل انکار پلیس سرانجام به قتل فقدانی زن ۳۲ ساله و یک خانم ۴۱ ساله در سال ۱۳۹۹ به انگیزه سرقت طلاجات اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان افزود: پس از بررسی‌های فنی، سرانجام اجساد مقتولان و خودرو یکی از آن‌ها به همراه مقادیری سلاح و مهمات در ویلای متهم در یکی از محلات شهرستان رشت کشف شد.

وی از همدستی متهم خانم با قاتل در استفاده از کارت‌های بانکی یکی از مقتولان خبر داد و بیان داشت: متهمان ۳۹ و ۴۰ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان در پایان به لزوم رعایت هنجار‌های اخلاقی و اجتماعی توسط بانوان به منظور پیشگیری از سوء استفاده افراد سودجو تاکید کرد و ضمن اشاره به نقش تاثیرگذار شهروندان در تعامل و همکاری با پلیس برای برخورد با مجرمان گفت: مردم در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین