کد خبر: ۸۴۵۴۴۱
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۲
اکیپ:

PSG ام‌باپه را می‌فروشد

روزنامه اکیپ اعلام کرد که ام‌باپه پیشنهاد پاری سن ژرمن برای تمدید قرارداد را رد کرده است و به همین خاطر باشگاه او را در تابستان سال جاری می‌فروشد.
PSG ام‌باپه را می‌فروشد
آفتاب‌‌نیوز :

 کیلیان ام‌باپه تا سال ۲۰۲۴ با پاری سن ژرمن قرارداد دارد.

به گزارش اکیپ، سران باشگاه پاری سن ژرمن پیشنهاد تمدید قرارداد را به ام‌ باپه داده‌اند اما او این پیشنهاد را رد کرده است و قصد تمدید دوباره قراردادش را ندارد.

باشگاه پاری سن  ژرمن به ام‌باپه اعلام کرده است که یا باید قراردادش را تمدید کند و یا اینکه در تابستان سال جاری تیم را ترک کند چرا که آن‌ها نمی‌خواهند این بازیکن سال بعد به صورت مجانی از تیم جدا شود.

ام‌باپه در صورتی که قراردادش را در تابستان سال جاری تمدید نکند می‌تواند سال بعد به صورت مجانی از تیم جدا شود و این چیزی است که سران تیم پاریسی اصلا به دنبال آن نیستند.

طبق اعلام روزنامه اکیپ، ام‌باپه قصد ندارد که قراردادش را تمدید کند و به همین خاطر جدایی او در تابستان قطعی است.

ام‌باپه از بهترین و آماده‌ترین بازیکنان حال حاضر فوتبال جهان است. او ارزش بسیار بالایی دارد و پاری سن ژرمن با فروش او می‌تواند پول زیادی به دست آورد و به همین خاطر سران پاریسی نمی‌خواهند که او را مجانی از دست دهند.

در صورت جدایی ام‌باپه به احتمال خیلی زیاد راهی رئال مادرید خواهد شد چرا که بارها اعلام کرده است که رویای او حضور در رئال است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین