کد خبر: ۸۴۵۶۶۷
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۶

گران‌ترین بازیکن تاریخ بایرن به دنبال ترک مونیخ!

ستاره تیم ملی فرانسه در جام جهانی روسیه به دنبال جدایی از بایرن مونیخ است.
گران‌ترین بازیکن تاریخ بایرن به دنبال ترک مونیخ!
آفتاب‌‌نیوز :

همانطور که "اسکای" عصر سه شنبه گزارش داد، گفته می شود لوکاس هرناندز به روسای تیم اطلاع داده است که قرارداد خود را که تا سال 2024 اعتبار دارد تمدید نخواهد کرد و می خواهد فوراً مونیخ را ترک کند.

پاری سن ژرمن می خواهد هرناندز را با قراردادی 5 ساله و دستمزد بیشتر از بایرن (بیش از 15 میلیون یورو در سال) جذب کند.

طبق اطلاعات BILD، هرناندز تمایل خود را برای رفتن به روسا سپرده است، اما درخواست تغییر هنوز نهایی نشده است و امروز جلسه دیگری بین این بازیکن و باشگاه برگزار خواهد شد.

اگر روز چهارشنبه تغییری در نظر لوکاس حاصل نشود و هرناندز همچنان بخواهد برود، پاریس باید یک پیشنهاد رسمی ارائه دهد چرا که باواریا نمی خواهد با فرانسوی ها برای عددی کمتر از 50 میلیون یورو مذاکره کند.

بایرن ابتدا به هرناندز پیشنهاد تمدید سه ساله داد اما اخیراً آن را به یک پیشنهاد چهار ساله افزایش داد. مونیخی‌ها در سال 2019 هرناندز را با 80 میلیون یورو از اتلتیکو مادرید به خدمت گرفتند و او هنوز هم گران ترین خرید تاریخ بایرن است.

رئیس باشگاه هربرت هاینر روز یکشنبه در تلویزیون BILD گفت: "اگر لوکاس را شنبه عصر در جشن قهرمانی در مونیخ دیده باشید، این احساس را ندارید که او در اینجا ناراضی است. ما در حال مذاکره هستیم و آرزوی ما این است که او را برای یک قرارداد بلندمدت متقاعد کنیم."

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین