کد خبر: ۸۴۶۵۵
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۸۷ - ۱۷:۳۵

اعلام خطر دبیرکل مؤتلفه در مورد امکان پیروزی اصلاح‌طلبان

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دبیر کل حزب موتلفه اسلامی گفت: «خط اصلی حزب موتلفه اسلامی در انتخابات ریاست‌جمهوری دهم این است که یک نفر اصول‌گرا رئیس‌جمهور شود».

به گزارش سرویس سیاسی آفتاب، محمد نبی‌حبیبی در جمع دبیران استان‌ها و شهرستان‌های حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر ضرورت وحدت میان نیروهای اصول‌گرا گفت: «تعدد نامزدها موجب شکستن رای می‌شود و به همین دلیل تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا اصول‌گرایان با یک نامزد در انتخابات ریاست‌جمهوری هم شرکت کنند».

حبیبی ادامه داد: «عده‌ای فکر می‌کنند دوم خرداد تمام شده و می‌توان با چند نامزد اصولگرا وارد صحنه انتخابات شد که این یک تفکر غلط است».

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: «اگر فرض کنیم دوم خردادی‌ها با یک نامزد واحد در انتخابات شرکت کنند در این صورت تعدد نامزدهای اصولگرا به پیروزی دوم خرداد منجر می‌شود».

حبیبی تاکید کرد: «اصولگرایان هیچ راهی به جز رایزنی و تعامل با یکدیگر ندارند تا با یک نامزد واحد در اتنخابات شرکت کنند».

وی با بیان این که انکار ضرورت وحدت، ناپختگی سیاسی است، گفت: «سرنوشت تمام گروه‌ها، احزاب و شخصیت‌های اصولگرا به هم گره خورده است و به همین دلیل برای موفقیت در انتخابات نباید سهم‌خواهی کنیم».

حبیبی افزود: «حزب موتلفه اسلامی دغدغه‌اش پیروزی اصول‌گرایان است و به همین دلیل از موقعیت خود برای وحدت اصول‌گرایان استفاده می‌کنیم».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین