کد خبر: ۸۴۶۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۸۷ - ۱۴:۲۹
در واکنش به تذکر علاءالدین بروجردی مطرح شد:

لاریجانی: کسی که مقابل مجلس خودسوزی کرد معتاد بود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: علی لاریجانی گفت: «فردی که روز شنبه مقابل مجلس خودسوزی کرد، معتاد بوده است».

به گزارش خبرنگار پارلمانی آفتاب، علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی، در جلسه روز یکشنبه مجلس؛ با به‌جا دانستن تذکر علاءالدین بروجردی، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، تاكید كرد: «حراست مجلس در باره این موضوع بررسی‌هایی انجام داده که نشان می‌دهد این فرد نه تنها هیچگونه سابقه جبهه و جانبازی نداشته بلكه سابقه زندان داشته و معتاد بوده است و مراجعه وی به مجلس ربطی به امور جانبازی نداشته است».

گفتنی است، علاء الدین بروجردی، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، امروز در صحن علنی مجلس با اشاره به خودسوزی فردی در مقابل مجلس گفت: «از روز گذشته که یک حادثه ناگواری در مقابل درب مجلس شورای اسلامی اتفاق افتاد و فردی با ریختن بنزین بر روی خود خودسوزی کرد، برخی رسانه‌ها، سایت‌ها و روزنامه‌های امروز علت این خود سوزی را عدم دادن وقت ملاقات توسط نمایندگان و جانباز بودن وی عنوان کرده‌اند كه هر دو مورد خطا و غیر واقعی است».

بر اساس اعلام بروجردی و براساس استعلام صورت گرفته از بنیاد شهید انقلاب اسلامی و استانداری تهران این فرد به هیچ وجه سابقه جبهه و جانبازی نداشته است.

بروجردی بادآور شد: «آقای کوثری در تاریخ 25 آذر 87 به ایشان وقت ملاقات دادند و مشکلات ایشان را شنیدند و اقدامات لازم را انجام دادند. آقای کاتوزیان هم در تاریخ 7 دی ماه 87 اقدام مشابهی را انجام دادند. آقای فدایی در تاریخ 5 بهمن ماه با ایشان ملاقات کرده و مشکلات ایشان را شنیدند و اقدام کردند».

رییس كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با حساس خواندن این خبر از رسانه‌ها خواست كه چنین اخباری را در این موقعیت مهم یعنی سی امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بدون استفسار و دریافت خبر صحیح منتشر نکنند و باعث نگرانی افکار عمومی نشوند.

وی افزود: «براساس مستندات موجود این فرد جانباز نبوده و سابقه روحی و روانی داشته و خودسوزی وی نیز به همین علت صورت گرفته است».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
-
|
۲۲:۲۵ - ۱۳۸۷/۱۱/۲۷
0
1
به نظرم مسئله انسانی بیشتر از اعتیاد فرد مذکور باید مد نظر قرار گیرد.
ناشناس
|
-
|
۲۲:۵۴ - ۱۳۸۷/۱۱/۲۷
0
2
معتاد غير معتاد !!
ولگرد غير ولگرد !!
كمونيست غير كمونيست !!
شان يك انسان خيلي بالاتر از اين حرفاست و مي خواهند سرپوش بزارن !!
ناشناس
|
-
|
۲۳:۳۴ - ۱۳۸۷/۱۱/۲۷
0
1
به نظر ميرسد به انسان بدبختي كه انگار به آخر خط رسيده بوده و فرياد آخرش را در سوزاندن خودش ميديده بايد ميگفتند براي كسي كه بدون كارت جانبازي خودسوزي ميكند تره هم خرد نميكنند.
ناشناس
|
-
|
۰۰:۲۴ - ۱۳۸۷/۱۱/۲۸
0
0
احتمالا اقاي لاريجاني راست مي گويد ولي مگر معتادان انسان نيستند ؟ مگر معتادان را بايد سوزاند ؟ مگر انهايي که معتاد شده اند حق زندگي ندارند ؟ جناب اقاي لاريجاني ديگر زمان اينکه همه مخالفان ما معتاد اجنبي و دست ÷رورده امريکا هستند گذشته ااست
ناشناس
|
-
|
۱۱:۲۲ - ۱۳۸۷/۱۱/۲۸
0
0
آيا در صورت گفتن مطالبي غير از اين مي توان توجيهي داشت ؟
اين اوج استيصال وانفعال است! من را ياد سال هاي فبل از انقلاب مياندازد كه رژيم معترضان خود را خارجي يا عامل بيگانه ميناميد.
ناشناس
|
-
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۸۷/۱۱/۲۸
0
0
با سلام.
فرد معتادي كه بيماريست براي جامعه و به آخر خط رسيده جز بي آبرويي براي خودش و خوانواده اش و مردمش و كشورش چه دارد .همان بهتر كه به درك واصل شد.
كسي كه بره از راه گناه حالشو بكنه بعد بياد بگه چرا جامعه دست منو نگرفت و ... كه نمي شه همه ما روزانه 1000 مشكل داريم اما نه معتاد مي شيم نا خودكشي و نه خودسوزي مي كنيم تلاش مي كنيم و با توكل كارهايمان را كم كم جلو مي بريم.
واقعا كه ...
ناشناس
|
-
|
۰۱:۱۷ - ۱۳۸۷/۱۱/۳۰
0
0
اتفاق تاسف باريه
و اظهار نظر هايي مبني براينكه او جانباز نبوده يا معتاد بوده و ... شرم آوره .
اميدوارم اون افرادي چنين اظهاراتي رو بيان كردند به اون مقدار از درك و شعور و انصاف نائل بشند كه يك شهروند ايراني حتي اگر معتاد باشه ولو كه مشكلات رواني هم داسته باشه حق زندگي همراه با آرامش و بدون دقدقه رو داره در كشورش داره. چه برسه باينكه اون شخص جانبار و فدايي وطن هم بوده باشه.
مسئوليني كه چنين اظهار نطري كردند مي بايست شرمنده باشند و از روح اون مرحوم، از خانواده اش و از ملت ايران عذر خواهي كنند.
من به عنوان بك ايراني متاسفم و به خانواده داغ ديده اون مرحوم تصليت ميگم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
0
0
چه معتاد چه غیر معتاد.ادم مگه نبود؟
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین