کد خبر: ۸۴۷۳۴۸
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۱

مدیر UFC: با ماسک و زاکربرگ حرف زدم، مبارزه جدی است!

مدیر UFC که میزبان بسیاری از مبارزات در قفس است، می‌گوید با ماسک و زاکربرگ حرف زده و آن‌ها درباره این مبارزه کاملاً جدی هستند.
مدیر UFC: با ماسک و زاکربرگ حرف زدم، مبارزه جدی است!
آفتاب‌‌نیوز :

حرف‌هایی که طی این چند روز بین «ایلان ماسک» و «مارک زاکربرگ» ردوبدل شده، ممکن است واقعاً به یک مبارزه تن‌به‌تن بدل شود. رئیس UFC می‌گوید با این دو مدیرعامل صحبت کرده است و هر دو درباره این مبارزه بسیار جدی هستند.

«دینا وایت»، مدیر برنامه تلویزیونی و شرکت UFC، در گفت‌وگو با رسانه TMZ گفته است که از طریق تلفن حدود یک ساعت و نیم با ماسک و زاکربرگ حرف زده و «هر دوی آن‌ها درباره این مبارزه کاملاً جدی هستند.»

وایت می‌گوید مدیرعامل متا اولین نفر بین این دو میلیاردر بود که با او تماس گرفت تا از جدی‌بودن پیشنهاد ماسک مطمئن شود. به‌دنبال این پرسش، مدیر UFC در مکالمه‌ای با مدیرعامل تسلا تماس گرفت و متوجه شد که ماسک واقعاً می‌خواهد مبارزه کند.

وایت که سعی دارد خود را بی‌طرف نشان دهد، می‌گوید هر دو طرف می‌توانند این مبارزه را تاب بیاورند. او در این اظهارنظر به تمرینات رزمی زاکربرگ و این نکته اشاره می‌کند که ماسک به او گفته است اگرچه بقیه شاید چنین تصوری از مالک توییتر نداشته باشند، اما او در دوره نوجوانی در آفریقای جنوبی دعواهای زیادی را پشت سر گذاشته است.

مبارزه ماسک و زاکربرگ بزرگ‌ترین مبارزه تاریخ MMA خواهد بود
وایت اولین کسی نیست که به‌عنوان یک ناظر بیرونی قصد ورود به این مسابقه را دارد، اما UFC واقعاً می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای میزبانی از نبرد این دو میلیاردر دنیای فناوری باشد. گفتنی است که ماسک در توییت‌های خود به مبارزه‌ای به سبک رویدادهای MMA اشاره کرده بود که UFC در برگزاری آن‌ها تخصص دارد. اما اصل ماجرا از کجا شروع شد؟

مالک توییتر در پاسخ به کاربری که گفته بود او باید مراقب اظهارنظر درباره مارک زاکربرگ باشد، چرا که زاکربرگ جوجیتسو کار می‌کند، در توییتی نوشته بود که حاضر است در قفس با مدیرعامل متا مبارزه کند. در ادامه، زاکربرگ در شبکه اجتماعی اینستاگرام در یک استوری خواستار اعلام محل مبارزه شد تا برای این دعوا اعلام آمادگی کرده باشد. بااین‌حال، مادر ایلان ماسک از مردم خواسته است تا این دو نفر را به برگزاری این مبارزه تشویق نکنند.

وایت می‌گوید اگر چنین مبارزه‌ای واقعاً برگزار شود، بزرگ‌ترین نبرد تاریخ خواهد بود و رکورد تعداد بیننده را خواهد شکست. به گفته او، هزینه تماشای این مسابقه برای هر بیننده حدود 100 دلار خواهد بود و صدها میلیون دلار درآمد حاصل از آن صرف امور خیریه خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین