کد خبر: ۸۴۷۵۶۶
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۹

مهم‌ترین اتفاق برای پرسپولیس حفظ تیم قهرمان است

حسین خبیری می‌گوید، درویش با هماهنگی یحیی گل‌محمدی نقل و انتقالات را به دور از هیاهو پیش می‌برد.
مهم‌ترین اتفاق برای پرسپولیس حفظ تیم قهرمان است
آفتاب‌‌نیوز :

حسین خبیری، عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس که در مراسم اختتامیه دوره مربیگری B آسیا شرکت کرده بود در مورد این مراسم و وضعیت پرسپولیس صحبت کرد. او در ابتدا گفت: امروز اتفاق خوبی افتاد و بسیاری از ملی‌پوشان سابق کشورمان در این دوره حضور داشتند و مدرک مربیگری B آسیا گرفتند. آقای غفوری، حسینی، ماهینی، اشپیتیم آرفی و بسیاری از مربیان خوب پایه، تهران برگزار شد و الان می‌توانند به طور رسمی فعالیت خوبی داشته باشند. همزمان دوره مربیگری فوتسال آسیا در بخش بانوان برگزار شد. این دوره در آسیا به عنوان اولین دوره برگزار شد و افتخار این را داشتیم که آن را در ایران برگزار کنیم.

خبیری در مورد حضور یحیی در این مراسم بیان کرد: ما از آقای گل‌محمدی دعوت کردیم که حضور داشته باشند، چون حضورشان به عنوان موفق‌ترین مربی باعث دلگرمی آقایان و بانوان بود. ما به عنوان یک عضو کوچک از جامعه فوتبال و نه هیئت مدیره وظیفه خودمان دانستیم که اینجا از ایشان تقدیر کنیم.

این عضو هیئت مدیره پرسپولیس در مورد نقل و انتقالات باشگاه گفت: ما به عنوان هیئت مدیره به آقای درویش اختیار تام دادیم و ایشان کار را با آقا یحیی به دور از هیاهو جلو می‌برد و تمدید با بازیکنانی که خواستند و جذب مهره‌های جدید در دستور کار قرار دارد و انشاالله اتفاقات خوبی می‌افتد. این هماهنگی وجود دارد و آقای درویش حتما گزارش کار در مورد اقدامات می‌دهند.

خبیری راجع به شایعات در مورد بیرانوند گفت: دوران نقل و انتقالات همواره پرتنش است و هواداران حق دارند، چون سرنوشت باشگاه برای‌شان مهم است. علیرضا بیرانوند فرزند پرسپولیس است و بار‌ها برای پرسپولیس و تیم ملی جانفشانی کرده است. آقای درویش هم دیروز به عیادت بیرانوند رفته و صحبت هم کرده است. شاید برخی از اخبار درست باشد، ولی قطعا حفظ تیم فعلی که قهرمان شدند مهم‌ترین چیز است.

او در مورد سقف قرارداد و تقویت سرخ‌ها بیان کرد: ما ضمن احترام به قوانین، برای‌مان اقدامی مهم است که منافع پرسپولیس محقق شود. ما جوری مدیریت می‌کنیم که تیم‌مان تقویت شود. به صورت کلی مذاکره در حال انجام است و جزئیاتش را که با بازیکنان خارجی مذاکره می‌کنند یا داخلی را درویش اطلاع می‌دهد.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین