کد خبر: ۸۴۷۶۰۵
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۷

دعوای مرگبار دو جوان در بهارستان/ قاتل بازداشت شد

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان از دستگیری فردی ۱۶ ساله که در جریان یک درگیری، مرتکب قتل شده بود، خبرداد.
دعوای مرگبار دو جوان در بهارستان/ قاتل بازداشت شد
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ عسکری نیا در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌روز گذشته و در پی تماس تلفنی شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ وقوع یک فقره درگیری در محله حسن آباد گلستان به پلیس اطلاع داده شد که درپی آن تیمی از ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی با اشاره به حضور ماموران در محل وقوع درگیری گفت: پس از حضور مأموران انتظامی در محل حادثه آنان با پیکر خون آلود جوان ۱۹ ساله‌ای روبه‌رو شدند که به علت چاقوخوردگی دچار جراحت شده و روی زمین افتاده بود. در همین راستا سریعاً با اورژانس هماهنگ شده و این فرد برای درمان به مرکز درمانی منتقل شد. همزمان تحقیقات ماموران برای شناسایی و دستگیری عامل این اقدام آغاز شد.  

عسکری‌نیا با بیان اینکه فرد مضروب پس از انتقال به بیمارستان به دلیل شدت ضربه وارده جان خود را از دست داد، گفت:‌همزمان تحقیقات ماموران برای شناسایی ضارب ادامه داشت، تا اینکه آنان موفق به شناسایی هویت این فرد شدند. با شناسایی ضارب هماهنگی با مقام قضایی انجام شده و ماموران پس از اخذ مجوزهای لازم، این فرد را طی عملیاتی در مخفیگاهش واقع در شهرستان بهارستان دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.  

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیر شده، گفت: متهم که ۱۶ سال سن داشت، در جریان بازجویی‌های انجام شده، به جرم خود اعتراف کرد و انگیزه‌اش از این جنایت را اختلافات شخصی با مقتول عنوان کرد.

وی با بیان اینکه متهم در عرض سه ساعت پس از ارتکاب جرم از سوی ماموران شناسایی و دستگیر شد، اظهارکرد:‌ متهم به قتل پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم و سیر مراحل قانونی به دادسرا منتقل شد.  

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین