کد خبر: ۸۴۷۷۶
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۸۷ - ۰۲:۵۵

مشاور وزیر ارشاد:‌ لیبرالیسم هسته اصلی دولت‌های هاشمی و خاتمی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب:‌ مشاور وزير فرهنگ و ارشاد اسلامى گفت: «كادرهاى اصلى دولت آقايان هاشمى و خاتمى يكسان بودند و بر اين مبنا مى توان اين دو دولت را به هم پيوسته و همزاد دانست».
 
به گزارش سرویس سیاسی آفتاب، روزنامه دولتی ایران در شماره روز چهارشنبه خود اظهارات «ميثم نيلى» را منتشر کرده است كه در شيراز سخن گفته است. بر اساس گزارش ایران وی همچنین افزوده است: «دولت‌هاى آقايان هاشمى و خاتمى به هم پيوسته و همزادند، مثلاً مديران ارشد دولت آقاى هاشمى همچنان مسئوليت هاى خود را در دولت آقاى خاتمى تكرار كردند يا به مسئوليتى بالاتر ارتقا يافتند و از سوى ديگر خيلى از افرادى كه تئوريسين دولت آقاى خاتمى بوده اند با بورسيه آقاى هاشمى به انگلستان و كشورهاى اروپايى سفر كرده بودند و پس از آن در دولت آقاى خاتمى به كار گرفته شدند». 

ایران گزارش داده است"نيلى كه در خصوص انديشه سياسى حاكم بر دولت‌هاى گذشته ايران سخن مى‌گفت با تأكيد بر اين نكته كه ليبراليسم هسته اصلى انديشه سياسى دولت‌هاى گذشته را شكل مى‌دهد" تصريح كرد: «همانطور كه اسلام يك كل است و قابل جزء به جزء كردن نيست، ليبراليسم نيز يك كل است و ادعاى حاكميت دارد».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۰:۰۵ - ۱۳۸۷/۱۱/۳۰
0
0
دقيقا زد توي خال!
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین