کد خبر: ۸۴۸۲۱۱
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۶
تبلیغات

بهترین ایرلاین‌ها برای مسیر پرواز ایران به آمریکا

در این مقاله ابتدا قصد داریم درباره نحوه خرید بلیط برای سفر به آمریکا صحبت کنیم و سپس به معرفی بهترین ایرلاین‌ها برای مسیر پرواز ایران به آمریکا بپردازیم.
بهترین ایرلاین‌ها برای مسیر پرواز ایران به آمریکا
آفتاب‌‌نیوز :

آمریکا به عنوان سومین کشور بزرگ جهان بعد از کشور‌های روسیه و کانادا، از ۵۰ ایالت تشکیل شده است. هر یک از ایالت‌ها دارای جاذبه‌های گردشگری فراوانی هستند. هرساله تعداد زیادی گردشگر از تمام کشور‌های جهان ازجمله ایران، برای بازدید از مکان‌های دیدنی ایالت متحده آمریکا به این کشور سفر می‌کنند. به دلیل برخورداری از یک سیستم آموزشی قدرتمند و دانشگاه‌های معتبر، آمریکا برای مهاجرت تحصیلی نیز متقاضیان زیادی دارد.

با توجه به مشکلات سیاسی بین ایران و آمریکا، امکان خرید بلیط هواپیمای مستقیم از ایران به مقصد آمریکا وجود ندارد. متقاضیان برای خرید بلیط آمریکا می‌توانند از ایرلاین‌های خارجی استفاده کنند. در این مقاله ابتدا قصد داریم درباره نحوه خرید بلیط برای سفر به آمریکا صحبت کنیم و سپس به معرفی بهترین ایرلاین‌ها برای مسیر پرواز ایران به آمریکا بپردازیم.

نحوه خرید بلیط آمریکا برای سفر به این کشور به چه صورت است؟

همان طور که در مقدمه نیز اشاره کردیم، عواملی مانند جاذبه‌های گردشگری زیبا و دیدنی، آب و هوای متنوع در ایالت‌های مختلف آمریکا، این کشور را به یکی از قطب‌های گردشگری جهان تبدیل کرده است. با توجه به تعداد زیاد ایالت‌ها و تنوع بالای آب و هوا در این کشور، نمی‌توان یک زمان مشخص را به عنوان بهترین زمان سفر به آمریکا معرفی کرد. به عنوان مثال، فصل پاییز بهترین زمان برای سفر به ایالت واشنگتن و فصل بهار بهترین زمان برای سفر به ایالت لس آنجلس است.

برای تهیه آنلاین بلیط هواپیمای سفر به آمریکا، می‌توانید به سایت یکی از شرکت‌های مسافرتی معتبر مراجعه کنید و از طریق صفحه بلیط هواپیمای خارجی، مبدا و مقصد و همچنین نوع پرواز خود را مشخص کنید تا ایرلاین‌های خارجی و قیمت بلیط مسیر‌های مختلف برایتان به نمایش درآید. امکان پرواز مستقیم از ایران به آمریکا وجود ندارد، به همین دلیل می‌توانید از طریق کشور‌هایی مانند روسیه، امارات، ترکیه، قطر، اتریش و کانادا و پرواز‌های خارجی با مسیر‌های تهران- مسکو- نیویورک، تهران- دبی- نیویورک، تهران- دوحه- نیوریک، تهران- فرانکفورت- نیویورک، تهران- استانبول- نیویورک و ... برای سفر به آمریکا اقدام کنید. از بین تمام بلیط‌های هواپیما، بلیط هواپیمای ترکیه به مقصد آمریکا، قیمت ارزان و مقرون به صرفه تری دارد.

معرفی بهترین ایرلاین‌های خارجی برای رزرو بلیط هواپیمای آمریکا

بهترین ایرلاین‌های خارجی که برای خرید بلیط هواپیمای ارزان آمریکا به صورت ترانزیت طرفداران زیادی دارند، عبارتند از:

•    ترکیش ایرلاین (Turkish Airlines):

شرکت هواپیمایی ترکیه یا ترکیه ایرلاین یکی از بهترین ایرلاین‌های خارجی است که از سال ۱۹۳۳ فعالیت رسمی خود را آغاز کرد. این ایرلاین روزانه به طور متوسط ۳۰۰ پرواز مستقیم به کشور‌های مختلف از جهان ازجمله ایالات متحده آمریکا دارد.

•    امارات ایرلاین (Emirates Airlines):

شرکت هواپیمایی امارات یا امارات ایرلاین به عنوان یک ناوگان بزرگ هوایی در منطقه خاور میانه فعالیت خود را از سال ۱۹۸۵ آغاز کرده است. این ایرلاین به اکثر مناطق جهان ازجمله آمریکا پرواز مستقیم دارد.

•    قطر ایرویز (Qatar Airways):

شرکت هواپیمایی قطر یا قطر ایرویز نیز یکی از بهترین ایرلاین‌های خارجی است که برای ۱۵۰ مقصد جهان پرواز مستقیم دارد. قطر ایرویز یک انتخاب مناسب و ارزان قیمت برای کسانی است که قصد خرید بلیط هواپیما برای سفر به آمریکا را دارند.

•    اوکراین اینترنشنال ایرلاین (Ukraine International Airlines):

شرکت هواپیمایی بین المللی اوکراین که از سال ۱۹۹۲ راه اندازی شده است، یکی از بهترین ایرلاین‌های خارجی برای خرید بلیط به مقصد امریکاست. خرید بلیط از این ایرلاین بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. اوکراین اینترنشنال با فروش سهام خود در سال ۲۰۱۱، به یک شرکت خصوصی تبدیل شد.

بهترین ایرلاین‌ها برای مسیر پرواز ایران به آمریکا

•    آلیتالیا ایرلاین (Alitalia Airlines):

شرکت هواپیمایی ایتالیا یا آلیتالیا ایرلاین یکی از بهترین و قدیمی‌ترین ایرلاین‌های خارجی است که در سال ۱۹۴۶ تأسیس شد. این ایرلاین به ۱۰۱ مقصد جهان ازجمله آمریکا پرواز مستقیم دارد.

•    آذربایجان ایرلاین (Azarbaijan Airlines):

شرکت هواپیمایی جمهوری آذربایجان یا آذربایجان ایرلاین بعد از تفکیک از آئروفلوت ایرلاین، در سال ۱۹۹۲ آغاز به کار کرد. این ایرلاین به صورت روزانه به ۲۲ کشور جهان پرواز مستقیم دارد.

•    بریتیش ایرویز (British Airways):

شرکت هواپیمایی انکلستان یا بریتیش ایرویز در سال ۱۹۱۹ تأسیس شده است و به ۱۸۰ مقصد دنیا پرواز مستقیم دارد.

•    کی ال ام ایرلاین (KLM Airlines):

شرکت هواپیمایی ملی هلند یا کی ال ام ایرلاین نیز جزو بهترین ایرلاین‌های خارجی است که به بیش از ۱۳۰ کشور در قاره‌های مختلف جهان پرواز مستقیم دارد.

•    آئروفلوت ایرلاین (Aeroflot Airlines):

یکی بهترین و پرطرفدارترین ایرلاین‌های خارجی در ایران آئروفلوت است. این شرکت هواپیمایی از سال ۱۹۲۳ فعالیت رسمی خود را آغاز کرده است و به عنوان یک ایرلاین قدیمی به ۱۲۹ مقصد مختلف پرواز مستقیم دارد. 

•    لوفتهانزا ایرلاین (Lufthansa Airlines):

شرکت هواپیمایی آلمان یا لوفتهانزا ایرلاین به عنوان یک ایرلاین خارجی در ایران طرفداران زیادی دارد. این ایرلاین در سال ۱۹۵۳ و در شهر کلن آلمان راه اندازی شد و در حال حاضر روزانه به ۲۲۰ مقصد مختلف پرواز مستقیم دارد.

بهترین ایرلاین‌ها برای مسیر پرواز ایران به آمریکا

خرید بلیط آمریکا از ایرلاین‌های خارجی از طریق شرکت فلای تودی

اگر قصد دارید بلیط هواپیما برای سفر به آمریکا را از بهترین ایرلاین‌های خارجی با قیمت مناسب خریداری کنید، به سایت فلای تودی سر بزنید. شرکت فلای تودی با ارائه خدماتی مانند امکان مقایسه قیمت بلیط پرواز‌های آمریکا، ارائه تقویم و نمودار قیمتی برای خرید بلیط ارزان و اطلاع رسانی تغییر قیمت بلیط ها، به شما کمک می‌کند که بدون مراجعه حضوری و به صورت آنلاین، بلیط هواپیما با مقصد آمریکا را، از ایرلاین‌های معتبر خارجی تهیه کنید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین