کد خبر: ۸۴۹۱۵
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۸۷ - ۲۰:۰۹
تهیه‌کننده فیلم «درباره‌الی»:

«درباره الی» نوروز یا تابستان سال آینده اکران می‌شود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: تهیه‌کننده فیلم سینمایی «درباره الی» از آغاز رایزنی‌ها برای اکران این فیلم در نوروز و یا تابستان سال 88 خبر داد.
 
به گزارش سرویس هنر آفتاب، سیدمحمود رضوی در نشست خبری فیلم «درباره الی» درباره اقدامات انجام شده برای اکران این فیلم، گفت: «تولید «درباره الی» اولین کار من و موسسه سیمای مهر در زمینه تهیه فیلم در سینما بود. کار سختی برای تولید این فیلم داشتیم که همراهی‌ها و همدلی‌های اصغر فرهادی در زمان تولید کمک زیادی کرد».

او ادامه داد: «بسیار خوشحالم با کارگردانی کار کردیم که کارش را به درستی بلد بود و یک محصول خوب به سینمای ایران و نماینده‌ای خوب به جهان عرضه کرده است».

رضوی تاکید کرد: «یکی از دلایلی که موجب شد این فیلمنامه را برای ساخت انتخاب کنیم وجود جنبه‌های اخلاقی و فرهنگی در کار بود که می‌توانست برای مخاطب مطرح شود. ما می‌خواستیم فیلمی بسازیم که مردم آن را ببینند، زیرا معتقدم ساخت فیلمی که مردم آن را نبینند اصلی‌ترین بخش خود را باخته است».

تهیه‌کننده «درباره‌الی» گفت: «واکنش‌ها نسبت به این فیلم در جشنواره فجر مشخص کرد انتخاب من درست بوده است. در سال‌های اخیر فیلم‌هایی که سیمرغ بلورین بهترین تماشاگر را در جشنواره فیلم فجر دریافت کرده‌اند، در اکران عمومی نیز جزو کارهای پرمخاطب بوده‌اند و تصور می‌کنم «درباره‌الی» نیز چنین شرایطی داشته باشد».

رضوی درباره اقدامات انجام شده برای اکران این فیلم، گفت: «مشکلی برای اکران فیلم نداریم و پیگیری‌ها را برای اکران آن در نوروز یا تابستان 88 انجام داده‌ایم، اما هنوز قطعی نشده است».

نشست مطبوعاتی فیلم «درباره‌الی» امروز شنبه با حضور کارگردان، تهیه‌کننده و بازیگران فیلم در فرهنگسرای رسانه برگزار شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین