کد خبر: ۸۴۹۵۱
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۸۷ - ۱۴:۱۱

دبیرکل مؤتلفه: به دنبال سهم‌خواهی نیستیم

تعدد نامزدهای اصولگرا یک خط قرمز است
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محمدنبی حبیبی گفت: «مؤتلفه هیچ‌گاه سهم‌خواهی نکرده است».

به گزارش سرویس سیاسی آفتاب، دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در سومین اجلاس منطقه‌ای بانوان حزب موتلفه اسلامی در تهران، اظهار داشت: «تعدد نامزدهای جریان اصولگرایی در انتخابات ریاست‌جمهوری دهم یک خط قرمز است».

محمدنبی حبیبی افزود:‌ «رقیب اصلی اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری اصلاح‌طلبان هستند و باید مراقب بود تا رقابت میان دو جریان اصولگرا و اصلاح‌طلب به رقابت میان اصولگرایان منجر نشود».

وی ادامه داد: «اصولگرایان برای پیروزی در انتخابات آینده با یک نامزد وارد صحنه انتخابات شوند زیرا تعدد نامزدهای اصولگرا منجر به شکستن رای و فراهم شدن پیروزی اصلاح‌طلبان خواهد شد».

حبیبی با بیان اینکه تعدد نامزدهای اصولگرا در انتخابات آینده یک خط قرمز است تاکید کرد: «سیاست اصولگرایان برای انتخابات آینده کاهش تعدد نامزدهای اصولگرا است و نقطه مطلوب آن آمدن یک نامزد اصولگرا در انتخابات است».

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: «اصولگرایان برای رسیدن به وحدت باید شعار همه با هم را سردهند و احزاب و تشکل‌های اصولگرا باید دور هم جمع شوند و با رایزنی و تعامل به دنبال وحدت باشند».

حبیبی ادامه داد: «حزب موتلفه اسلامی در انتخابات گذشته بارها نشان داده است که نه تنها سهم‌خواهی نکرده بلکه با استفاده از ظرفیت خود به دنبال پیروزی اصولگرایان است».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین