کد خبر: ۸۴۹۵۴
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۸۷ - ۱۴:۴۷

19 تذکر نمایندگان به مسؤلین اجرایی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، شاهد طرح تذکرات متعدد نمایندگان به مسولان اجرایی بود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی آفتاب، اعلام وصولی‌های جلسه علنی امروز یکشنبه که توسط حسن غفوری فرد قرائت شد به شرح ذیل است: 

1-رستگار؛ نماینده گنبدکاووس به رئیس جمهور در خصوص صدور دستور رسیدگی به وضعیت تیم والیبال گنبدکاووس

2- قدرت‌الله علیخانی؛ نماینده قزوین به رئیس جمهور در خصوص دستور پرداخت خسارت ناشی از خشکسالی و تمدید بازپرداخت تسهیلات کشاورزی به کشاورزان خسارت دیده از عوامل قهری در این استان از سوی بانک ملت.

3- اکبریان؛ نماینده کرج به وزیر بازرگانی در خصوص عدم تعدیل قیمت‌ها با توجه به کاهش قیمت‌های جهانی.

4- لاهوتی؛ نماینده لنگرود به وزیر بازرگانی در خصوص تجدید نظر در واردات بیش از نیاز برنج خارجی.

5- جعفری؛ نماینده سمیرم به وزیر بازرگانی در خصوص ضرورت خرید سیب درختی و امکان فروش آن با افزایش تعرفه واردات از باغات سمیرم.

5- محمدیاری؛ نماینده تالش به وزیر بازرگانی در مورد برقراری مجدد سهمیه آب به روستاییان شهرستان تالش به خصوص یکی از روستاهای این استان.

6- ترابی؛ نماینده شهرکرد به وزیر بهداشت در مورد اعلام علت عدم پرداخت کارانه و اضافه کاری پرستاران و کادر پزشکی و عدم تامین هزینه‌های مرکز درمانی و بهداشتی و بیمارستان‌های چهارمحال و بختیاری.

7- شجاعی کیاسری؛ نماینده ساری به وزیر بهداشت در مورد اختصاص آمبولانس به مراکز درمانی بخش‌های دودانگه و 4 دانگه کلیجان و بخش مرکزی ساری و به وزیر نیرو در خصوص لزوم افزایش اعتبارات آبرسانی به روستای شهرستان ساری.

8- بشیری؛ نماینده پاکدشت به وزیر نیرو در مورد تسریع در اجرای شبکه آبرسانی آب شرب از سد ماملو به پاکدشت.

9- صادق؛ نماینده آستانه ‌اشرفیه به وزیر نیرو در مورد لزوم بارور نمودن ابرها در حوزه سفیدرود و تامین اعتبار مناسب برای تسریع در احداث سد شهر بیجار و به وزیر رفاه و تامین اجتماعی در مورد احداث بیمارستان تامین اجتماعی در آستانه اشرفیه و بندرکیاسر با توجه به مصوبات دور اول سفر هیات دولت و به وزیر کشور در خصوص تبدیل بخش تندر به شهرستان.

10- نوروزی؛ نماینده رباط کریم به وزیر کشور در مورد اعلام علت عدم‌الحاق فرودگاه بین‌المللی امام به شهرستان رباط کریم.

11- مصطفی کواکبیان؛ نماینده سمنان به وزیر کشور در مورد اعلام علت توقیف خودروها در تهران علی‌رغم مخالفت قوه قضاییه و به وزیر امور خارجه در خصوص ضرورت تذکر به دولت ترکیه برای انعقاد قراردادهای جدید یا اصلاحی و به رئیس جمهور در خصوص درز خبر جعلی ضرورت دست دادن با زنان خارجی در دستگاه‌های وابسته به دولت و عدم تکذیب آن.

12- حاجی اصغری؛ نماینده میانه به وزیر جهادکشاورزی در مورد رسیدگی به وضعیت کشاورزان این استان.

13- ذاکر؛ نماینده ارومیه به وزیر راه و ترابری در مورد بررسی علل توقف و یا روند کند خط دوم میان گذر این استان.

14- گروسی؛ نماینده شهریار به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مورد احداث کتابخانه در این شهر و به وزیر نفت در مورد گاز رسانی به دهستان اخترآباد و روستاهای قطعه چهارم بخش این استان.

15- نصیری؛ نماینده زنجان به وزیر آموزش و پرورش در مورد اعلام علت عدم صدور احکام حق التدریسی ها و مربیان پرورشی تا پایان دهه مبارک فجر.

16- میگلی‌نژاد؛ نماینده بوشهر به وزیر ارتباطات در مورد کمبود تلفن همگانی در سطح شهر.

17- حسین فرهنگی؛ نماینده تبریز به رئیس جمهور و وزیر دادگستری در مورد صدور دستور بررسی علل پرداخت های مغایر با قوانین و مقررات سازمان بازرسی 12 تن از نمایندگان خوزستان به وزیر نفت در مورد شکستن لوله انتقال نفت در این استان و آتش سوزی ناشی از آن و ایجاد خسارات جبران ناپذیر در این منطقه.

18- فلاحت پیشه؛ نماینده اسلام آبادغرب به رئیس جمهور در خصوص صدور دستور برای اجرای مصوبه هیات دولت در خصوص یک ماه پاداش به شاغلین مناطق محروم کشور.

19- داریوش قمری؛ نماینده ایلام به رئیس جمهور در مورد نظارت پذیر نبودن دولت و توجه مناسب به جایگاه قانونی دیوان محاسبات در خصوص رسیدگی به بودجه دستگاه‌های دولتی.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین