کد خبر: ۸۴۹۸۵۳
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۳

نساجی در ورزشگاه آزادی پذیرای آسیایی‌ها خواهد بود

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران گفت این تیم در لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی از رقبایش میزبانی خواهد کرد.
نساجی در ورزشگاه آزادی پذیرای آسیایی‌ها خواهد بود
آفتاب‌‌نیوز :

صادق درودگر، مدیرعامل نساجی مازندران، پیش از شروع قرعه‌کشی لیگ برتر بیس‌وسوم فوتبال اظهار کرد: باشگاه ما اکنون در اردوی تهران است و دو بازی در اردوی ترکیه پیش‌بینی شده و اگر بازی سوم پیش‌بینی شود، به آنجا می‌رویم و اگر نشود در تهران خواهیم ماند. سعی کردیم تیم را اقتصادی و با برنامه ببندیم و رحمتی تلاش زیادی در این راستا کرد. تیم با برنامه است و بازیکنان ما تلاش زیادی می‌کنند و همین جا این قول را به مردم مازندران می‌دهم که نساجی با تمام توان در آسیا حضور پیدا خواهد کرد و در لیگ برتر هم با قدرت شرکت می‌کنیم و می‌خواهیم از مقام قهرمانی در جام حذفی هم دفاع کنیم.

او درباره جذب بازیکن خارجی بیان کرد: قرار است دو بازیکن خارجی بگیریم که یکی سه‌شنبه می‌آید و یک بازیکن هم هفته بعد به قائمشهر می‌آید. مذاکراتی با فرشید اسماعیلی داشتیم که بازیکن خوبی است و به درد ما می‌خورد اما در همان چارچوبی که می‌توانیم با او به توافق خواهیم رسید.

درودگر درباره اینکه شکوری گفته پیکان قرار است ۵۰ میلیارد هزینه کند و آیا این قضیه برای نساجی هم صدق می‌کند، تصریح کرد: برای نساجی همین حدود نیست و همه هزینه‌هایی که داریم به همراه لجستیک، حدودا ۳ برابر این رقم است. ما هزینه‌هایی مثل هتل و لباس و کادر فنی را در آن پیش‌بینی کردیم.

او درباره احقاق حق درآمد تیم‌های لیگ برتری از سازمان لیگ بیان کرد: حدودا پنج‌درصد این اتفاق افتاده است. باید شرایط به‌ گونه‌ای باشد که حق پخش، حق تبلیغات محیطی و تبلیغات موثر را دریافت کنند و تبلیغات هم به نوعی نباشد که یک باشگاه همه تبلیغات را به نام خود بزنند و باید یکپارچه باشد. از همه مهم‌تر ایین است که مجلس نسبت به تصویب حق پخش اقدام کند.

مدیرعامل نساجی درباره میزبانی این تیم در فصل آینده بیان کرد: ما فصل بعد در آسیا در ورزشگاه آزادی میزبانی خواهیم کرد و در لیگ برتر در ورزشگاه شهید وطنی پذیرای مهمانان خواهیم بود.

درودگر درباره قهر ایوب کلانتری از اردوی این تیم گفت: کلانتری قهر نکرده بود و به دلیل اردوی ما را ترک کرده بود که امروز با او توافق کردیم که یک سال به صورت قرضی از ما جدا شود و احتمالا به هوادار خواهد رفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین