کد خبر: ۸۴۹۹۹۱
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۹

ستاره تیم ملی ایران رکورد نقل و انتقالات را شکست

ستاره ایرانی با حضور در لخ پوزنان رکورد نقل و انتقالات لیگ فوتبال لهستان را شکست.
ستاره تیم ملی ایران رکورد نقل و انتقالات را شکست
آفتاب‌‌نیوز :

لخ پوزنان تیم سوم لیگ لهستان در فصل گذشته به نقل و انتقالات خود سرعت داد و قرار است یک انتقال دیگر را بزودی نهایی کند. علی قلی زاده اکنون در لهستان است و در حال انجام تمرینات بدنسازی است و به نظر می‌رسد تنها تشریفات و کار‌های کوچکی تا اعلام این انتقال باقی مانده است. 

لخ پوزنان یک فصل خوب را پشت سرگذاشته و اگر نتوانست از عنوان قهرمانی اش در لیگ لهستان دفاع کند، اما در جایگاه سوم قرار گرفت. این تیم می‌تواند فصل آینده در لیگ کنفرانس اروپا شرکت کند. شاگردان جان فان در بروم در این رقابت‌ها را با بازی برابر کاونو ژالگیریس لیتوانی آغاز می‌کنند. 

این تیم که چند بازیکن خود را از دست داده در یکی از اولین اقدامات علی قلی زاده را به خدمت گرفت. علی قلی زاده ستاره ملی پوش و ایرانی که شش ماه گذشته را به صورت قرضی در تیم قاسم پاشا اسپور حضور داشت جایگزین میخاو اسکوراش می‌شود. با اینحال رسانه‌ها گزارش دادند که لخ پوزنان این بازیکن رویا شارلوا را به مبلغ ۱.۸ میلیون به خدمت گرفته است. اطلاعاتی که اگر درست باشد می‌تواند رکورد نقل و انتقالات لیگ فوتبال لهستان را بشکند. گرانترین بازیکن این لیگ تاکنون لیریم کستراتی بوده که در سال ۲۰۲۱ لژیا ورشو با مبلغ ۱.۳ میلیون یورو برای جذبش به دینامو زاگرب پرداخت کرد.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین