کد خبر: ۸۵۰۱۷۵
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵

پورتو می‌خواهد طارمی را به لیگ جزیره بفرستد!

رقیب فابریزیو رومانو و خبرنگار بزرگترین روزنامه ایتالیا می‌گوید که پورتو در تلاش است تا بزرگترین آرزوی مهدی طارمی را برآورده کند.
پورتو می‌خواهد طارمی را به لیگ جزیره بفرستد!
آفتاب‌‌نیوز :

 نام مهدی طارمی دوباره بر سر زبان‌ها افتاده، اخبار انتقالش به میلان توسط معتبرترین نشریه‌های ایتالیا منتشر شده و فوتبال‌دوستان ایرانی هر لحظه منتظر یک خبر شگفت‌انگیز درباره او هستند.

حالا یکی از معتبرترین خبرنگاران فوتبال ایتالیا یعنی نیکو اسکیرا اعتقاد دارد که اژد‌ها می‌خواهد پرواز کرده و روی بال‌هایش، طارمی را به لیگ جزیره ببرد، این یعنی دقیقاً همان چیزی که این بازیکن سال‌هاست آرزویش را دارد.

او در گفتگو با خبرنگار ورزش سه و درخصوص آینده مهاجم ایرانی پورتو می‌گوید: من خبر دارم که میلان اطلاعات طارمی را کسب کرده و او را زیر نظر گرفته است.

او به خبرنگار ما می‌گوید: واقعیت همین است که گفتم، اما این وسط یک مانع بزرگ وجود دارد، پورتو و به طور کلی فوتبال پرتغال بیش از هرچیز به دنبال درآمدزایی از بازیکنانشان هستند و تیم میلان برای رسیدن آن‌ها به این هدف مناسب نیست.

تحلیل خودت از این ماجرا‌ها چیست؟ نیکو توضیح می‌دهد: من فکر می‌کنم لیگ جزیره راحت‌تر بتواند خواسته‌های جاه‌طلبانه مدیران پورتو را برآورده کند، برای همین احتمال حضورش در انگلستان را بیشتر از سری آ می‌دانم.

این خبرنگار مشهور ادامه می‌دهد: میلان گرچه نیازمند یک مهاجم تمام‌عیار مثل طارمی است، اما احتمالاً با مبلغ کمتری نسبت به چیزی که پورتو طلب می‌کند بتواند بازیکن دیگری جایگزین طارمی کند.

اسکیرا صحبتش را این‌طور تمام می‌کند: حتی اگر طارمی پیشنهاد خاصی از انگلستان نداشته باشد، مدیران پورتو برای او بازاریابی خواهند کرد. من فکر می‌کنم آن‌ها می‌خواهند او را به لیگ جزیره بفرستند تا درآمد خوبی نصیبشان شود.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین