پایگاه خبری آفتاب
۰۷ /تير /۱۴۰۵
Sunday 28 June 2026
کد خبر:۸۵۰۸۴۲
۱۶:۵۶
۱۴۰۲/۰۴/۲۴

نکونام: به خاطر هواداران استقلال هستم وگرنه تا الان ۲۰ بار رفته بودم

نکونام: به خاطر هواداران استقلال هستم وگرنه تا الان ۲۰ بار رفته بودم
سرمربی تیم فوتبال استقلال شب گذشته در میان هواداران این تیم روی مواضع خود ایستادگی کرد.
۱۶:۵۶
۱۴۰۲/۰۴/۲۴
به گزارش آفتاب نیوز،

جواد نکونام شب گذشته بعد از پایان تمرین تیمش در حالی که در جمع هواداران صحبت می‌کرد خطاب به آن‌ها گفت: من به خاطر شما اینجا هستم وگرنه تا الان ۲۰ بار رفته بودم.

وی افزود: صحبت‌هایی که کردم عین واقعیت بوده و نمی‌خواهند استقلال موفق شود. ما اردوی تهران و ترکیه را از دست دادیم و به باشگاه گفتم که اردو نمی‌خواهم فقط بازیکن برای ما بگیرید.

سرمربی استقلال تاکید کرد: نمی‌گذارند بازیکن بگیریم. چرا تیم‌های دیگر بازیکن می‌گیرند، ولی ما نمی‌توانیم. وظیفه من است در این باره حرف بزنم.

گزارش خطا
ارسال پیام
captcha