کد خبر: ۸۵۰۸۷۱
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۶

مهدی طارمی با چه کسانی مشورت می‌کند؟

مهدی طارمی را باید بهترین فوتبالیست ایران قلمداد کرد. بازیکنی که با تصمیمات درست توانسته حسابی در اروپا پیشرفت کند.
مهدی طارمی با چه کسانی مشورت می‌کند؟
آفتاب‌‌نیوز :

همان‌طور که می‌دانید مهدی طارمی مورد توجه تیم‌های بزرگ میلان و منچستر قرار گرفته است. جالب است بدانید که طارمی با مربیان سابق خود در پرسپولیس یعنی حمید درخشان و علی دایی در تماس است و معمولاً با آن‌ها مشورت می‌کند. یکی دیگر از کسانی که مورد مشورت ستاره بزرگ فوتبال ایران قرار می‌گیرد، کسی نیست جز پدر مهدی طارمی که اطلاعات و شناخت خوبی از فوتبال دارد.

چند روز قبل دو روزنامه مطرح و بزرگ ایتالیا نوشتند که مهدی طارمی گزینه شماره یک تیم میلان است و میلانی‌ها برای تقویت خط حمله خود می‌خواهند این ستاره ایرانی پورتو را جذب کنند. از طرفی به نظر می‌رسد پرتغالی‌ها بی‌میل نیستند از فروش طارمی درآمد بالایی کسب کنند و به همین دلیل هیچ بعید نیست که در فصل آینده فوتبال اروپا مهدی را در تیم بزرگ‌تری ببینیم.

طارمی در ماه‌های گذشته حداقل از ۵ تیم مطرح اروپایی از جمله منچستر پیشنهاداتی را دریافت کرده است، اما برای حضور در تیم جدید حتماً با افرادی که نامشان مطرح شد و به خصوص علی دایی و پدرش مشورت خواهد کرد. او تا به امروز تصمیمات درستی در فوتبال خود گرفته و حضورش در پورتو باعث شد، دوران جدید و بسیار خوبی در فوتبالش آغاز شود. طارمی آقای گل لیگ پرتغال شد و توانایی‌های خود را در این تیم بزرگ نشان داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین