کد خبر: ۸۵۱۱۳
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۸۷ - ۱۰:۱۰

ساعت 24 امشب آخرین مهلت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: معاون سازمان سنجش آموزش کشور آخرین مهلت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر سال 1388 دانشگاه پیام نور را ساعت 24 امشب اعلام کرد. 

به گزارش سرویس علم وفناوری آفتاب، حسین توکلی گفت: «نظر به اینکه برخی از داوطلبان این آزمون در تاریخهای مقرر برای ثبت نام در آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد 88 دانشگاه پیام نور و دریافت مدارک ثبت نام اقدام نکرده بودند با همکاری شرکت پست ترتیبی اتخاذ شد که داوطلبان از ساعت 8 صبح پنجشنبه 8 تا ساعت 19 امروز شنبه 10 اسفندماه و هر روز از ساعت 8 صبح تا 19 بعد از ظهر در باجه اصلی مراکز پست هر شهرستان و نسبت به اخذ مدارک ثبت نام اقدام کنند».

وی اظهار داشت: «داوطلبان تهرانی نیز تا ساعت 19 امروز می توانند برای دریافت مدارک ثبت نام در این آزمون منحصرا به باجه های 11، 13، 14، 15، 16، 17، 18 و 19 پست مراجعه و نسبت به دریافت این مدارک اقدام کنند».

معاون سازمان سنجش اضافه کرد: «امکان ثبت نام الکترونیکی نیز از طریق شبکه اینترنتی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org تا ساعت 24 امروز فراهم است و داوطلبان می توانند با مراجعه به این سایت در آزمون ثبت نام کنند».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین