کد خبر: ۸۵۱۱۴۱
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۰

ماجرای افتادن چند خمپاره در وزارت اطلاعات/ تلفاتی جانی نداشت

هاشمی رفسنجانی در خاطرات خود نوشته است: چند خمپاره در فضای باز وزارت اطلاعات افتاده، اما تلفاتی نداشته است؛ منافقین آن را به عهده گرفته‌اند و تعدادش را ۲۰ خمپاره گفته‌اند، ولی ۱۰ عدد بیشتر نبوده.
ماجرای افتادن چند خمپاره در وزارت اطلاعات/ تلفاتی جانی نداشت
آفتاب‌‌نیوز :

در بخشی از خاطرات هاشمی رفسنجانی در ۵۲۴تیر١٣٧٩ او آمده است: هاشمی‌رفسنجانی روز بیست و پنجم تیر در مورد اتفاق عجیب افتادن چند خمپاره در فضای باز وزارت اطلاعات و نقش سازمان مجاهدین خلق نوشته‌است.

کمیسیون زیربنایی مجمع [تشخیص مصلحت نظام] جلسه داشت. دو بند از سیاست کلی ارتباطات تصویب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی خانه موزه آیت‌الله‌ هاشمی رفسنجانی: عصر آقای [اسحاق] جهانگیری [وزیر معادن و فلزات] آمد. گزارشی از وزارت معادن داد و گفت، ادغام وزارتخانه‌های صنایع و معادن و نیز جهاد [سازندگی] و کشاورزی حتمی است. پیشنهاد داشت، فکری برای ایجاد رونق اقتصادی و رونق ساخت‌وساز بشود.

شب، جلسه سران در دفتر آقای [سیدمحمد] خاتمی [رئیس‌جمهور] بود. آقای خاتمی، گزارش سفر به آلمان را داد و از نتایج سفر اظهار رضایت کرد. دربارۀ کیفیت برخورد با متهمان قتل‌های زنجیره‌ای بحث شد.

خبر رسید، چند خمپاره در فضای باز وزارت اطلاعات افتاده، اما تلفاتی نداشته است؛ منافقین آن را به عهده گرفته‌اند و تعدادش را ۲۰ خمپاره گفته‌اند، ولی ۱۰ عدد بیشتر نبوده.

آقای شاهرودی [رئیس قوه قضائیه] گفتند، رهبری خواسته‌اند که به شکایت متهمان آزاردیده رسیدگی شود، ولی نظر خود ایشان این است که اگر بناست از قاضی شکایت شود، باید در محکمه انتظامی قضات باشد، نه دادگاه ویژه روحانیت.

آقای [مهدی] کروبی [رئیس مجلس]، از وضع مجلس و تندروی مشارکتی‌ها ابراز نگرانی کرد و آقای خاتمی، خواست که مسئله قتل‌ها را در مجمع [تشخیص مصلحت نظام] مطرح کنیم. اعلان شد که ایران با موفقیت آزمایش دیگری روی موشک شهاب ۳ کرده است. گزارش‌ها، خبر از احتمال قوی شکست مذاکرات کمپ دیوید ۲ می‌دهد؛ گرچه وقت را تمدید کرده‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین