کد خبر: ۸۵۱۲۱۹
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۱

ماجرای حیثیت در شبکه نمایش خانگی

بعد از سریال پرحاشیه «سقوط» که اولین مجموعه نمایشی سجاد پهلوان‌زاده در شبکه نمایش خانگی محسوب می‌شد، اولین قسمت از مجموعه «حیثیت گمشده» با بازی مهدی حسینی‌نیا و بهاره افشاری در شبکه نمایش خانگی منتشر شد. سریالی که به نظر می‌رسید در بدو انتشار با چالش‌هایی مواجه شود، اما در نهایت به پخش رسید.
ماجرای حیثیت در شبکه نمایش خانگی
آفتاب‌‌نیوز :

«حیثیت گمشده» دومین سریال سجاد پهلوان‌زاده کارگردان و محمد منصوری تهیه‌کننده بعد از سریال پرحاشیه «سقوط» است که به‌تازگی پخش خود را در شبکه نمایش خانگی آغاز کرده است. بازیگران سریال «حیثیت گمشده» و همچنین داستان آن متفاوت از آن چیزی است که داستان «سقوط» و حواشی در پی داشت.

مهدی حسینی‌نیا که مدتی است حضور پررنگی در شبکه نمایش خانگی دارد بعد از ایفای نقش دوم و سوم در سریال «یاغی» و همچنین اخیرا سریال «رهایم کن» به عنوان نقش اصلی در سریال «حیثیت گمشده» مقابل بهاره افشاری به ایفای نقش می‌پردازد.

بهاره افشاری نیز از جمله بازیگرانی است که در شبکه نمایش خانگی حضور پررنگی داشته. او بعد از رئالیتی‌شوی «پدرخوانده» سعید ابوطالب و همچنین مجموعه «نیوکمپ» منوچهر هادی حالا در قالب نقشی متفاوت ظاهر شده است.

سریال «حیثیت گمشده» به کارگردانی سجاد پهلوان‌زاده در سال ۱۴۰۲، مناسب برای سنین بالای ۱۵ سال و در ژانر درام و خانوادگی ساخته شده است. این سریال در ژانر درام و خانوادگی تولید شده و محمدحسین مهدویان به عنوان طراح و مشاور کارگردان در این پروژه همکاری داشته است.

داستان «حیثیت گمشده» را احمد سلگی به نگارش درآورده است و محمدرضا منصوری تهیه‌کننده آن است.

«حیثیت گمشده»، با شعار «زخمی عمیق‌تر از انزوا» ضمن مرور برخی آسیب‌های اجتماعی، داستان یک تردید را به شکلی متفاوت، روایت می‌کند. در این سریال مهدی حسینی‌نیا، بهاره افشاری، الناز حبیبی، امیر نوروزی، بهزاد خلج، مهدی زمین پرداز، ستاره پسیانی، رحمان باقریان، نادر فلاح، آرش فلاحت پیشه و آرشیدا درستکار به هنرمندی پرداخته‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین