کد خبر: ۸۵۱۳۹
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۸۷ - ۱۶:۰۳

عسگر اولادی: مجموعه مؤتلفه منتظر امام زمان (عج) است

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: حبیب‌الله عسگر اولادی در سومین اجلاس سراسری معاونان تبلیغات و روابط عمومی سراسر کشور حزب موتلفه اسلامی با شعار «نوآوری، روزآمدی، تبلیغ هوشمندانه» با اشاره به تبلیغات از منظر قرآن، گفت: «تلاش اعضای حزب موتلفه اسلامی باید در راستای نمونه‌شدن حزب در حکومت اسلامی باشد».

به گزارش سرویس سیاسی آفتاب، دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری، افزود: «اگر می‌خواهیم در مسیر رشد، تعالی و توسعه قرار بگیریم باید مجموعه ساماندهی شده و برنامه‌ریزی داشته باشد».

عسگراولادی دعوت به خیر، امر به معروف و نهی از منکر را از وظایف یک مجموعه ساماندهی شده الهی دانست و تاکید کرد: «روابط عمومی اهل ایمان با انجام دادن این سه وظیفه رستگار می‌شود».

وی ادامه داد: «مجموعه روابط عمومی و تبلیغات باید هدفش نزدیکی به خدا و حرکت در مسیر کمال باشد و در این راه باید این مجموعه به هم پیوسته با هدف واحد حرکت کند».

دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری، تصریح کرد: «موتلفه اسلامی باید تحقیق روشنی در زمینه خیرها، معروف‌ها و منکرهای زمان داشته باشد و با توجه دقیق به فرمایش‌های مقام معظم رهبری معروف‌ها و منکرهای زمان را بشناسند».

وی افزود: «اعضای روابط عمومی دفاتر استان‌های حزب باید زمانی که مقام معظم رهبری سخنی را مطرح می‌کنند گوش دهند و معروف‌ها و منکرها را بشناسند و با تنظیم مطلب به دبیر استان گزارش دهند».

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در ادامه سخنانش گفت: «اعضای روابط عمومی باید برای مخاطبان برنامه‌هایی را تنظیم و به عنوان یک حزب نمونه عمل کنند».

عسگراولادی با تاکید بر هم‌اندیشی، هم‌نوایی و عمل یکسان مسئولیت تبلیغات و روابط عمومی حزب در سراسر کشور اظهار کرد: «اگر مردم بدانند مجموعه حزب موتلفه اسلامی منتظر امام زمان (عج) است و تمام همتش دعوت به خیر، امر به معروف و نهی از منکراست ما را مدد می‌کنند».

وی در پایان گفت: «حزب باید به جای پرداختن به منیت‌ها به دنبال دعوت به خدا باشد و در این راه به جای عضوگیری باید برادریابی کنیم».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین