کد خبر: ۸۵۱۴۲۲
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱

انتقاد AFC از رفتار مهدی تاج

رئیس فدراسیون فوتبال می‌گوید کنفدراسیون فوتبال آسیا از او انتقاد کرده که از داوران حمایت لازم را به جا نمی‌آورند.
انتقاد AFC از رفتار مهدی تاج
آفتاب‌‌نیوز :

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در همایش داوران و کمک داوران فوتبال که از صبح امروز در آکادمی ملی المپیک آغاز شده است، گفت: آقای افشاریان آمار خوبی دادند که ۲۱ درصد داوران ما اشتباه داشتند. اینکه به سمتی برویم که اشباه را بپذیریم یک شجاعت است و از افشاریان تشکر می‌کنم. مطمئنا بعد از این صحبت‌ها مردم به جامعه داوران بیشتر احترام می‌گذارند تا اینکه شما مثلا می‌گفتید «نخیر داوران ما هیچ اشتباهی ندارند». اگر این حرف عنوان شود یا مغرضیم یا جاهل. یک وقت می‌گوییم داوری اشتباه دارد، اما این اشتباهات سازمان یافته است که بنده اعلام می‌کنم این اشتباهات سازمان یافته نیست.

انتقاد AFC از رفتار مهدی تاج

وی افزود: ما از طرق مختلف مراقبت‌های جدی روی جامعه داوران داریم که نمی‌خواهم بگویم به چه شکل است. هر ۵ یا ۶ هفته یکبار به داوران قصاوت می‌رسد و یکی از دلایل این اشتباهات همین است که بازی‌های کمی به آن‌ها می‌رسد. داوری‌ها باید متصل باشد وگرنه اشتباهات بالا می‌رود. باید دفاع از داوری منطقی باشد. برخی‌ها بیشتر از خودشان دفاع می‌کنند تا داوری و من احساس خوبی از این حرف‌ها ندارم. یکی از انتقادات جدی AFC به من این بود که بد است شما از داورهایتان دفاع نمی‌کنید.

کنایه تاج به رفتار مدیران صداوسیما

رییس فدراسوین فوتبال خاطرنشان کرد: داور اشتباه سوت بزند حق ندارد کسی وسط زمین برود. اگر اشتباه هست باید سازمان لیگ بیایند. این مسائل به کمیته داوران اعلام و آن‌ها هم طبق قانون نظر خود را اعلام می‌کنند. منطقی نیست داوری که اشتباه تاثیرگذار دارد، دوباره قصاوت کند. یکی دیگر از مسائلی که گفتند این بود که اصلا داوران حق مصاحبه ندارند. اینکه خود داور برود شبکه تلویزیونی خوب نیست. تلویزیون دوست دارد برنامه‌اش داغ شود و بدش نمی‌آید همه ما برویم صحبت کنیم. کسی که پول ما را نمی‌دهد که نمی‌تواند مدعی ما شود. تلویزیون باید بیاید جواب بدهد. مدعی ما کسانی هستند که خودشان مقصر اصلی هستند. یکی از درآمد‌های ما حق پخش است که پرداخت نمی‌شود. یکی تبلیغات دور زمین و یکی هم پول AFC است که آن هم تعلیق است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین