کد خبر: ۸۵۱۴۴
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۸۷ - ۱۹:۴۲
در مهر و آبان سال 88:

«مردی برای تمام فصول» فرمان‌آرا به روی صحنه می‌رود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: تهيه‌كننده نمايش «مردی برای تمام فصول» به كارگردانی بهمن فرمان‌آرا از اجرای اين نمايش در مهرماه و آبان‌ماه 88 در تالار وحدت خبر داد. 

به گزارش سرویس هنری آفتاب نگار اسكندر‌فر  در این خصوص گفت: «در جلسه‌ای كه اخيرا با مدير تالار وحدت داشتيم، مقرر شد اين تالار از اول مهر تا نيمه آبان به اجرای نمايش «مردی برای تمام فصول» اختصاص داشته باشد».

او ادامه داد: «البته برای انجام تمرينات نمايش به مجوز مركز هنرهای‌ نمايشی نياز داريم كه باتوجه به سخنان مديريت اين مركز در مورد اين‌كه اين نمايشنامه به لحاظ صدور مجوز مشكلی ندارد، تصور نمی‌كنم در اين زمينه مشكلی داشته باشيم. ضمن اين‌كه در صحبتی كه با محمدرضا كارگر، مدير تالار وحدت برای سالن تمرين داشتيم و ايشان مخالفتی با اين موضوع نداشتند».

در همين رابطه مدير تالار وحدت هم گفت: «از ابتدا با اختصاص اين تالار به اجرای اين نمايش مشكلی نداشتيم، منتهی براساس قوانين و ضوابط حاكم تا زمانی كه اجرای برنامه‌ای مورد تاييد بخش مربوطه قرار نگيرد، معمولا اقدام به تعيين وقت نمی‌كنيم، زيرا اجرای آثاری مانند نمايش نام‌برده بين 40 تا 45 روز به طول می‌انجامد و اگر به هر دليلی اجرای برنامه منتفی شود ناگهان با بحران جدی در برنامه‌های تالار وحدت روبه‌رو می‌شويم و تماشاگران هم دچار سرگردانی می‌شوند».

وی ادامه داد: «زمانی كه احساس كرديم برنامه‌ اجرای نمايش «مردی برای تمام فصول» دچار چالش شده است و پس از اين‌كه مركز هنرهای نمايشی اعلام كرد متن نمايشنامه دارای مجوز است و گروه می‌تواند تمرينات خود را آغاز كند، سالن را برای مهرماه تا نيمه آبان برای اجرای اين نمايش رزرو كرديم، اما به‌ گروه اعلام كرده‌ايم كه بايد در فاصله زمانی نه چندان دور مراحل قانونی را برای صدور مجوز‌های لازم انجام دهند تا نمايش بدون هيچ‌گونه مشكلی در تاريخ اعلام شده به صحنه برود». 

بنابر این گزارش، نمايش «مردی برای تمام فصول» با حضور بازيگرانی هم‌چون: عزت‌الله انتظامی، رضا كيانيان، هديه تهرانی، آتيلا پسيانی، پيام دهكردی، هدايت هاشمی، حسن معجونی و بابک حميديان اجرا خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین