کد خبر: ۸۵۱۷۲۸
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۹

بازیگر نوجوانی که دوست داشت فوتبالیست شود، اما وارد عرصه سینما شد

بازیگر نوجوان فیلم سینمایی «هوک» می‌گوید دوست دارد در کنار بازیگری فوتبالیست هم شود و برای این دو تلاش می‌کند تا روزی فیلمی مستند از زندگی او و فوتبالیست شدنش بسازند. او دوست دارد داستان زندگی‌اش مانند مارادونا یک روزی فیلم شود.
بازیگر نوجوانی که دوست داشت فوتبالیست شود، اما وارد عرصه سینما شد
آفتاب‌‌نیوز :

سبحان رخشانی که سیمرغ بلورین بهترین دستاورد جلوه‌گاه شرق در جشنواره فجر چهل و یکم را برای بازی در فیلم هوک به خود اختصاص داد، در گفتگو با خبرنگار سینمایی ایرنا گفت: از بچگی دوست داشتم فوتبالیست شوم، اما به یک باره وارد سینما شدم. شبی که این اتفاق افتاد اصلا فکرش را هم نمی‌کردم. خیلی دوست دارم که بازیگر شوم و اگر توانستم فوتبالیست و برای هر دو این‌ها تلاش می‌کنم.

سبحان رخشانی سیمرغ بلورین بهترین دستاورد جلوه‌گاه شرق در جشنواره فجر چهل و یکم را برای بازی در فیلم هوک به خود اختصاص داد

بازیگر نوجوان فیلم هوک افزود: خیلی دوست دارم فیلم من هم به عنوان مارادونا ساخته شود که خودم در آن به عنوان یک فوتبالیست مشهور بازی کنم. به این موضوع خیلی فکر کردم.

او گفت: دوست داشتم از فوتبال شروع کنم. بیشتر فیلم‌هایی که ساخته می‌شود درباره ورزش بوکس و تخیلی و عاشقانه است، اما من خیلی دوست دارم فیلم فوتبالی و به صورت مستند از زندگی خود فوتبالیست‌ها مانند بیرانوند باشد و تا جایی که می‌دانم بیرانوند از همان ابتدا دوست داشت استقلالی باشد.

رخشانی افزود:دوست دارم از فوتبالیست‌های مشهور فیلم مستند بسازند و الگویی برای من و کسانی مثل من باشند که دوست دارند فوتبالیست شوند و یا این که از زندگی خودم فیلم ساخته شود.

برای هوک که رفتم از درس‌هایم عقب افتادم

این بازیگر نوجوان درباره پیشنهاد‌های جدید کاری خود هم می‌گوید: پیشنهاد‌های دیگری هم داشتم. یک کار سینمایی بود، ولی نرفتم. گفتند بیایید و تست دهید که منصرف شدم. چون در مدت یک ماهی که برای هوک آمده بودم از درس‌هایم عقب افتادم.

احسان این را هم گفت که فیلم بازی کردن من را از درس‌هایم عقب انداخت. اگر به طور مستمر در فیلمی بازی کنم از درس‌هایم عقب می‌مانم. دایی‌ام هم می‌گوید بدون درس به جایی نمی‌رسی.

هم باید درس بخوانم هم بازی کنم

بازیگر هوک گفت: باید به گونه‌ای باشد که هم درس‌هایم را بخوانم و هم بتوانم فیلم بازی کنم. برای این کار فکر کرده‌ام، اما برنامه‌ریزی نه. مثلا یک روز در میان و یا هفته‌ای دو سه روز به مدرسه نروم و از طریق معلم خصوصی درس‌هایم را یاد بگیرم.

زنی که دوست داشت مادری دلسوز باشد

این بازیگر درباره نقش زن و خانواده در فیلم هوک هم گفت: در این فیلم نقش زن خیلی دوست داشت که مادری دلسوز باشد و در جا‌هایی که شعر می‌خواند حس خوبی به آدم دست می‌داد و فیلم هوک توانست به خوبی نقش مادر را به تصویر کشید.

فیلم هوک به کارگردانی حسین ریگی و تهیه‌کنندگی علی آشتیانی‌پور روایت جوانی است که تلاش می‌کند تا رسیدن به قهرمانی جایگاه اجتماعی خود را ارتقا بدهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین