کد خبر: ۸۵۲۴۹۸
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۶

مصدومیت دست از سر آزمون برنمی‌دارد

مهاجم ایرانی بایرلورکوزن به دلیل مصدومیت اردوی تیمش را ترک کرد.
مصدومیت دست از سر آزمون برنمی‌دارد
آفتاب‌‌نیوز :

 سردار آزمون ملی‌پوش ایرانی به دلیل مصدومیت ساق پا فعلا اردوی تمرینی تیمش را ترک کرد. بر این اساس اردوی تمرینی لورکوزن برای مهاجم ایرانی خیلی زود به پایان رسید. 

به گزارش سایت sportservice آلمان، ملی‌پوش ایرانی که همراه سایر بازیکنان این تیم در  زالفلدن اتریش خود را برای شروع فصل جدید آماده می‌کرد از ناحیه ساق پای چپ دچار آسیب دیدگی عضلانی شد و محل این اردو را ترک و به آلمان باز خواهد گشت تا مورد درمان قرار گیرد.

هنوز مشخص نیست که این بازیکن ایرانی بتواند تا شروع بوندسلیگا آمادگی کاملش را به دست بیاورد یا خیر و باید دید درمان او چگونه پیش خواهد رفت.

فصل جدید بوندسلیگا از جمعه ۲۷ مرداد آغاز می‌شود و تیم‌ها در حال نهایی‌کردن فهرست نفراتشان برای فصل جدید هستند. لورکوزن در اولین دیدار در فصل جدید رقابت‌ها باید به دیدار لایپزیگ برود.

لورکوزن قرار است قبل از شروع فصل جدید بوندسلیگا بازی‌های دوستانه‌ای برابر رئال سوسیداد، المپیک مارسی و وستهم یونایتد برگزار کند.

این در شرایطی است که  پاتریک شیک دیگر مهاجم لورکوزن نیز سه ماه از میادین دور خواهد بود و نمی‌تواند در هفته‌های آغازین بوندسلیگا تیمش را همراهی کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین