کد خبر: ۸۵۲۷۴۲
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰
تبلیغات

حفاظ درب آکاردئونی

حفاظ آکاردئونی در انواع و اندازه‌های مختلف برای تامین امنیت بیشتر در ورودی خانه یا محل کار نصب می‌شود.
حفاظ درب آکاردئونی
آفتاب‌‌نیوز :

اگر شما هم می‌خواهید از حفاظ درب آکاردئونی برای ایجاد امنیت بیشتر خانه یا محل کار خود استفاده کنید باید به برخی از ویژگی‌های این نوع درب‌ها توجه کنید. وقتی برای خرید حفاظ درب آکاردئونی اقدام می‌کنید شاید در اولین گام بین تنوع بالای محصولات نتوانید مورد مدنظر خود را انتخاب کنید. این درب‌ها اساسا در اندازه، قطر، جنس و کیفیت‌های مختلف تولید می‌شود که نبود آگاهی از انواع آن می‌تواند باعث شود که محصول انتخابی شما مناسب و کاربردی نباشد.

در ادامه این نوشتار به انواع حفاظ آکاردئونی، قیمت و نحوه خرید این محصول اشاره خواهیم کرد:

حفاظ درب چیست؟

در ابتدا باید بگوییم که حفاظ‌ها برای تامین امنیت بیشتر در ورودی خانه یا محل کار نصب می‌شوند؛ که غلبا به آن‌ها حفاظ درب ضد سرقت نیز می‌گویند. این حفاظ را می‌توانید از نظر طراحی، جنس و ابعاد سفارش دهید. برای مثال می‌توانید از مدل‌های ساده یا آکاردئونی استفاده کنید که بسته به محل نصب، قیمت حفاظ و میزان امنیت مورد انتظار انتخاب می‌شوند.

حفاظ درب آکاردئونی

انواع محافظ درب

حفاظ درب آپارتمان را می‌توانید در شکل‌های مختلف و عملکرد‌های متنوع خریداری کنید، اما به‌طور کلی دو نوع حفاظ امنیتی وجود دارد که یک را ساده و دیگری را آکاردئونی می‌نامند. از حفاظ‌های درب ساده برای مکان‌هایی استفاده می‌شود که فضای لازم برای باز و بسته شدن آن‌ها وجود داشته باشد، چراکه این حفظ‌ها مثل درب معمولی روی لولا حرکت می‌کنند، بنابراین نیاز به فضای مناسب برای باز و بسته شدن دارند.

اما حفاظ آکاردئونی را می‌توانید برای انواع درب‌ها با کمترین فضا نیز استفاده کنید. این حفاظ‌ها در ابعاد مختلف و جنس‌های متنوع تولید می‌شوند. اکثر آن‌ها را به شکل لوزی یا سه گل دیده‌اید که بیشتر میزان امنیت را به همراه دارند.

حفاظ‌های آکاردئونی دارای قفل‌های توکار و مخفی نیز هستند. اگر می‌خواهید که امنیت این حفاظ‌ها بیشتر شود و همچنین نمای قفل‌های از نظر زیبایی قابل مشاهده نباشد، می‌تواند برای خرید حفاظ آکاردئونی با قفل توکار اقدام کنید

شما می‌توانید برای استعلام قیمت حفاظ آکاردئونی و نصب آن به سایت حفاظ سازه مراجعه کنید.

چرا حفاظ آکاردئونی را انتخاب کنیم؟

احتمالا شما هم با انواع حفاظ درب مواجه شده‌اید، برخی از آن‌ها مثل درب ورودی دارای لولا هستند و برخی دیگر به شکل آکاردئون. اینکه چرا به این مدل آکاردئونی گفته می‌شود به دلیل نوع باز بسته شدن آن است که به‌مانند ساز آکاردئون کار می‌کند؛ به دلیل این شباهت عملکردی به آن درب آکاردئونی می‌گویند.

علت اینکه افراد بیشتری هنگام خرید حفاظ آکاردئونی جذب این نوع می‌شوند این است که این نوع حفاظ‌ها جای کمتری اشغال می‌کنند. برای مثال اگر فضای درب منزل شما بسیار کم باشد یا فاصله درب ورودی با درب ورودی همسایه بسیار کم باشد، در صورتی بخواهید از حفاظ‌های معمولی استفاده کنید احتمال برخورد حفاظ شما با اطراف و درب‌های کناری وجود دارد، از این رو حفاظ‌های آکاردئونی برای این فضا‌ها گزینه ایده‌آل‌تری هستند.

حفاظ درب آکاردئونی

اجزای حفاظ آکاردئونی

برای ایجاد استحکام بیشتر جنس این حفاظ‌ها را از آهن بسیار با کیفیت انتخاب می‌کنند. در داخل چارچوب آهنی این حفاظ‌ها پروفیل‌ها به سه صورت عمودی، افقی و مورب چیشده شده‌اند.

در قسمت بالایی و پایینی این حفاظ‌ها دو ریل وجود دارد که هنگام باز و بسته کردن قسمت آکاردئونی روی آن می‌غلتد.

برای اینکه ویژگی امنیتی این درب‌ها تکمیل شود می‌توانید در قسمت‌های مختلفی که برای بستن قفل تعبیه شده بعد از کشیدن آکاردئون قفل مورد نظر خود را قرار دهید. همانطور که اشاره شد برخی از حفاظ‌های آکاردئونی دارای قفل‌های توکار و برخی قفل‌های روکار هستند. بدیهی است که قفل توکار امنیت بیشتر ایجاد می‌کند، چرا که دسترسی به آن بسیار سخت است. علاوه‌بر این نبود قفل در نمای ظاهری می‌تواند موجب زیبای این درب‌ها نیز شود.

مزایا خرید حفاظ درب آکاردئونی

مهمترین مزیت این حفاظ‌ها داشتن درصد امنیت بالا است.

حفاظ‌های آکاردئونی به نسبت حفاظ‌های معمولی یا لولایی فضای کمتری را اشغال می‌کنند.

باز و بسته کردن این حفاظ‌ها به دلیل وجود ریل‌های متحرک آسان بوده و با یک دست نیز می‌توانید آن‌ها را حرکت دهید.

این حفاظ‌ها را در داخل ساختمان استفاده می‌کنند، بنابراین در برابر بارش و نور خورشید آسیب نمی‌بینند.

برای نصب این حفاظ امنیتی نیاز به کسب تکلیف از دیگر همسایگان نیستید، چون در فضای ساختمانی خودتان آن‌ها را نصب می‌کنید.
قیمت محافظ آکاردئون به نسبت دیگر محصولات ضدسرقت مثل درب ضد سرقت یا اتصال دوربین‌های مداربسته روشی مقرون‌به‌صرفه‌تر و آسان‌تر است.

یادداشت پایین

در این مقاله در مورد مزیت‌ها و انواع محافظ درب آکاردئونی صحبت کردیم. شما می‌توانید برای خرید انواع این حفاظ‌ها به سایت حفاظ سازه مراجعه کنید و با پشتیبانی و مشاورین این سایت درباره محصول مورد نظر مشورت کنید. دقت داشته باشید که هزینه نهایی برای خرید این حفاظ‌ها باید بعد از نظرات کارشناسی شده و بازدید از محل نصب ارائه شود. شما می‌توانید در مورد زمان رسیدگی به سفارش با شماره تماس‌های درج شده در سایت تماس بگیرید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
پرطرفدار ترین عناوین