کد خبر: ۸۵۳۳۴۵
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۶
با فشار گسترده جریان اصولگرا

«ازکی» بخاطر بی‌حجابی تعلیق شد!

شرکت "ازکی" بخاطر انتشار تصاویری از کارمندانش که حجاب رسمی را رعایت نکرده بودند، تعلیق شد.
«ازکی» بخاطر بی‌حجابی تعلیق شد!
آفتاب‌‌نیوز :

طی روز‌های گذشته تصاویری از کارمندان شرکت ازکی (خرید بیمه‌نامه) منتشر شد که در آن حجاب رسمی را رعایت نکرده بودند. رسانه های جریان اصولگرا فشار گسترده ای برای تعلیق این شرکت وارد کرده بودند.

حالا خبرگزاری های فارس و تسنیم نوشته اند: نهاد ناظر ورود کرده و پس از بررسی همه جوانب این ماجرا تصمیم گرفت که فعالیت این شرکت تا بررسی نهایی موضوع متوقف شود.

این موسسه استارتاپی بیمه‌ای در صفحه مجازی خود اعلام کرده که تصاویر منتشر شده مواضع رسمی ازکی نیست و این شرکت خود را به عنوان یک کسب و کار پیشروی ایرانی ملزم به رعایت قوانین رسمی کشور میداند لکن تا اطلاع ثانوی و بررسی نهایی پرونده فعالیت بیمه‌ای این موسسه موقتا تعلیق می‌گردد.

تسنیم نوشته است: این شرکت استارتاپی بیمه، بعنوان واسطه خرید بیمه نامه بوده و بیمه‌نامه‌ها از طریق شرکت‌های بیمهه دارای مجوز از سوی بیمه مرکزی صادر شده‌اند، برهمین اساس تعهدات بیمه‌ای به بیمه گذاران به قوت خود باقی است و اخلالی در روند صدور و یا دریافت خسارت بیمه نامه‌های صادر شده از سوی این استارتاپ بوجود نخواهد آمد.

پیش از نیز فشار گسترده ای علیه پلتفرم طاقچه از سوی این رسانه های اصولگرا ایجاد شده بود که منجر به قطع همکاری برخی ناشران با این پلتفرم فروش اینترنتی کتاب شده بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۴
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
24
119
اصول گرایان تندرو و ... از سر سیر ی همه مشلات جامعه را بی خیال شده اند فقط به حجاب چسبیده اند وای بر ریاکاران و کاسبان حجاب
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
25
118
کل ایران رو تعلیق کنید راحت شیم با این تفکر ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
22
74
اینهایی که تعلیق می شوند معروف میشوند
ناشناس
|
Panama
|
۱۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
22
128
اصولگرایان زحمت براندازی نظام رو می کشند‌. به دشمن خارجی احتیاجی ندارید.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین