کد خبر: ۸۵۳۵۴
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۸۷ - ۱۳:۴۴
اخبار فوتسال:

مراسم تجلیل تبریزی‌ها از حسین شمس

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: امروز حسین شمس به دعوت باشگاه دبیری تبریز در شهر آذری‌‌ها حاضر خواهد شد تا طی مراسمی ویژه مورد تجلیل قرار گیرد. 

به گزارش خبرنگار ورزشی آفتاب، مسئولان این باشگاه برنامه مراسم خود را پیش از شروع بازی خود با تیم فجرقائم گلوگاه تدارک دیده‌اند و قرار است در حضور تماشاگران خود روزی به یادماندنی را در فوتسال تبریز رقم بزنند. به گفته مدیرعامل دبیری مسئولان ورزشی و سیاسی استان آذربایجان شرقی هم برای این مراسم دعوت شده‌اند که در راس آنها ششکلانی رئیس هیات فوتبال تبریز نیز حضور خواهد یافت. با اطلاع‌رسانی وسیعی که تبریزی‌ها برای مراسم امروز خود ترتیب داده‌اند پیش‌بینی می‌شود سالن بازی دبیری و فجر سوزن‌انداز نخواهد بود. 

پیشنهاد 500میلیونی سهرابی به فولادگستر
میرمعصوم سهرابی برای پذیرفتن مجدد سرمربیگری تیم فوتسال فولادگستر تبریز طلب بودجه‌ای 500 میلیونی برای جذب بازیکنان موردنظرش کرده است. وی در این رابطه می‌گوید :«اگر مسئولان تیم به دنبال قرار گرفتن تیم در یکی از رده‌های اول تا سوم هستند باید هرچه زودتر این بودجه را به تیم تزریق کنند تا از همین امروز کار را شروع کنیم والا در غیر اینصورت جایگاهی بهتر از سال‌های قبل برای تیم ما بدست نخواهد آمد.» سهرابی که از قدیمی‌های این باشگاه محسوب می‌شود یک نکته را هم اضافه می‌کند :«شرایط من این است و شاید مربیان دیگر چنین نظری نداشته باشند. فکر می‌کنم با دو بازیکن غیربومی و یک گلر توانمند می‌توانیم جایگاه تیم را تا قله جدول هم ارتقاء دهیم با این اگر با شرایطم موافقت نشد به همان تیم دسته دومی شهرداری تبریز باز خواهم گشت.» 

محبوبی: با چنگ‌و دندان تیمداری می‌کنیم
هزینه‌های زیاد تیمداری و بالارفتن رقم دستمزدهای بازیکنان فوتسال صدای همه را درآورده اما در عین حال بسیاری با عشق و علاقه همچنان مشغول این کار هستند. باشگاه محبوبی آمل از زمره این باشگاه‌هاست :«فکر نمی‌کنم هر کس دیگری که جای ما بود تا این اندازه در تیمداری سماجت می‌کرد چراکه هزینه‌ها در دسته اول هیچ بازگشتی ندارد.» مدیرعامل محبوبی ادامه می‌دهد :«اگر گهگاهی بشود و مسئولان ورزشی استان کمکی بکنند وگرنه نمی‌توان به هیچ منبعی دلخوش بود که از طریق آن بخشی از هزینه‌ها را جبران کرد.» محبوبی یک پیشنهاد هم برای کمیته فوتسال دارد :«اگر حداقل مجوز پخش زنده بازی‌های آخر لیگ یک را هم بگیرند انگیزه بیشتری برای تیمداری پیش خواهد آمد چراکه ممکن است بالاخره اسپانسر جایی دیده شود با این حال ما هم مثل خیلی‌ها با چنگ و دندان تیمداری می‌کنیم.» 

بهبودی بازیکن مصدوم تام ایران‌خودرو
بازیکن میانی تامی‌ها که در اواخر فصل گذشته لیگ‌برتر فوتسال در جریان یک دیدار دوستانه تیمش مصدوم شده بود از دیروز تمرینات خود را آغاز کرد. امیر محمدی که پس از گچ گرفتن پایش اکنون با جواب مثبت پزشک تیم در خصوص جوش خوردن نازک‌نی پایش مواجه شده، دویدن نرم دور زمین را آغاز کرده است. وی رفته رفته تمرینات خود را سنگین‌تر خواهد کرد تا سال آینده مشکلی از بابت همراهی تامی‌ها نداشته باشد. گفتنی است محمدی با این مصدومیت خود سه بازی آخر تام را در لیگ سال گذشته از دست داده بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین