کد خبر: ۸۵۳۸۲
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۸۷ - ۱۸:۰۲

حاشیه‌های دیدار پرسپولیس- مقاومت

حضور خانم «کازلتی» در ورزشگاه آزادی
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: تیم فوتبال پرسپولیس امروز در حالی به مصاف مقاومت سپاسی شیراز رفت که بیش از 15 هزار تماشاگر برای تماشای بازی این تیم به ورزشگاه ازادی آمده بودند. 

به گزارش سرویس ورزشی آفتاب، برگزاری دیدار در یک روز میانی هفته و شانس اندک تیم فوتبال پرسپولیس برای دستیابی به عنوان قهرمانی لیگ برتر باعث شده بود تا استقلال اندکی از بازی امروز این تیم مقابل مقاومت سپاسی شیراز به عمل آید و تنها بیش از 15 هزار تماشاگر برای تماشای دیدار سرخپوشان به ورزشگاه آمده بودند.

در جریان این بازی حواشی و اتفاقات جالب توجهی رقم خورد که گزیده از آن در زیر می آید:

* غلامحسین پیروانی که یکی از چهره‌های محبوب فوتبال کشور است پیش از آغاز بازی به شدت از سوی هواداران پرسپولیس تشویق شد.

* محسن خلیلی با رهایی از بند مصدومیت امروز در فهرست 18 نفره تیم فوتبال پرسپولیس قرار گرفت و از نیمه دوم به میدان آمد. هواداران پرسپولیس به خوبی از این بازیکن استقبال کردند و پیش از آغاز مسابقه به شدت او را تشویق کردند. در بین دو نیمه که خلیلی به همراه دیگر بازیکنان ذخیره پرسپولیس برای گرم کردن وارد زمین شده بود مجددا مورد تشویق هواداران پرسپولیس قرار گرفت.

* مربیان تیم فوتبال پرسپولیس پیش از آغاز مسابقه نزد نیمکت نشینان تیم مقاومت سپاسی رفتند و با آنها خوش و بش کردند.

* دو نفر از نمایندگان فیفا که برای شرکت در سمینار مارکتینگ فدراسیون فوتبال به ایران آمده اند امروز در جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی حضور یافتند و بازی پرسپولیس مقابل مقاومت سپاسی شیراز را از نزدیک تماشا کردند.

* یکی از آنها خانم «کازلتی» از آفریقای جنوبی بود و دیگری «اولف زانتی» از مسئولان فیفا و اهل کشور سوئیس بود.

* ورزشگاه آزادی کم کم برای میزبانی از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا آماده می‌شود. امروز و در حین بازی در ضلع جنوبی ورزشگاه کارگران مشغول کار بودند و نیمکت‌های جدیدی را روی سکوهای ورزشگاه نصب می‌کردند.

* محسن قهرمانی که قضاوتش در دیدار ملوان مقابل پرسپولیس به شدت با اعتراض سرخپوشان روبرو شده بود پس از هفته‌ها بالاخره امروز بازی پرسپولیس را قضاوت کرد.

* بازیکنان ذخیره تیم فوتبال پرسپولیس در بین دو نیمه زیر نظر کاستا مربی بدنساز پرتغالی تیم خود را آماده حضور در میدان کردند.

* عباس انصاری فرد، مجید فرخزادی و فردین معصومی از تماشاگران ویژه بازی امروز هستند. مهدی تاج نایب رئیس فدراسیون فوتبال هم از جمله تماشاگران ویژه این دیدار بود.

* در بین دو نیمه یک عدد نارنجک دستی در ضلع شرقی ورزشگاه و بین تماشاگران منفجر شد که مشکلاتی را برای برخی تماشاگران حاضر در آن قسمت بوجود آمد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین