کد خبر: ۸۵۳۸۴۲
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۹

دردسر‌های تمام‌نشدنی استقلال؛ به دنبال یک فرمول جدید برای کاهش قراردادها

باشگاه استقلال پیش نویس بودجه اش را به سازمان لیگ ارایه داده و از سازمان لیگ هم ازاین باشگاه خواسته ۳۰ میلیارد تومان قراردادهایش را تعدیل کند!
دردسر‌های تمام‌نشدنی استقلال؛ به دنبال یک فرمول جدید برای کاهش قراردادها
آفتاب‌‌نیوز :

بودجه‌ای که باشگاه استقلال برای تعیین دستمزد کادر فنی و بازیکنانش تعیین کرده ۳۳۰ میلیارد تومان است و سازمان لیگ معتقد است این رقم بودجه باید به ۳۰ میلیارد تومان کاهش یابد، به این خاطر که آبی‌ها در لیگ قهرمانان آسیا حضور ندارند. نکته‌ای که روز گذشته مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال هم در مصاحبه اش به آن اشاره کرد.

باشگاه استقلال در یکی دو فصل اخیر از نظر مالی اصلا رفتار خوبی با اعضای کادرفنی و بازیکنان نداشته و همین موضوع موجب شده تا در مسیر تعدیل قرارداد‌ها با مشکل مواجه شود. کما اینکه در حال حاضر برخی از بازیکنان فصل گذشته هنوز قرارداد‌های خود را با تیم استقلال امضا نکرده اند. نمونه اش سعید مهری و عارف غلامی که به همین هنوز در اردوی تیم حضور پیدا نکرده است.

با این حال چاره‌ای پیش رو استقلال نیست که فرمولی برای کاهش قرارداد‌ها برای بازیکنان در نظر بگیرد. دست کم بازیکنانی که قراردادشان بالاست، باید دو میلیارد و بازیکنانی که قراردادشان پایین‌تر است، یک میلیارد تومان از قرارداد‌های خود کم کنند. در غیر این صورت قرارداد‌ها در سازمان لیگ ثبت نمی‌شود.

در استقلال اوضاع بحرانی‌تر از آن است که تصور می‌کنید؛ در واقع می‌شود گفت هر دم از این باغ بری می‌رسد. تازه امروز اگر استقلالی‌ها مطالبات فصل گذشته خود را دریافت نکنند، مدعی شده اند دوباره دست به اعتصاب خواهند زد!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین