کد خبر: ۸۵۳۹۲۲
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۹

طارمی آخرین بلیت روسونری را می‌سوزاند

با تغییر قوانین رقابت‌های سری آ ایتالیا، میلان هنوز هم می‌تواند به جذب مهدی طارمی امیدوار باشد.
طارمی آخرین بلیت روسونری را می‌سوزاند
آفتاب‌‌نیوز :

مهاجم ایرانی پورتو یکی از اهداف تابستانی روسونری برای تقویت خط حمله بود. مدیران میلان مذاکرات جدی را با طرف پرتغالی انجام دادند، اما خواسته‌های غیرمنطقی سران اژد‌ها و بالا بردن قیمت مدنظر برای فروش مهدی طارمی باعث شد تا مدیران ایتالیایی از تلاش برای خرید این بازیکن دست بکشند.

طبق قوانین فوتبال ایتالیا، سهمیه جذب بازیکنانی که ملیتی خارج از اتحادیه فوتبال اروپا داشته و پاسپورت اروپایی نداشته باشند، محدود است. پس از جذب لوفتوس چیک، میلان تنها یک سهمیه دیگر برای جذب بازیکنانی با ویژگی‌های ذکر شده داشت و باید از میان ساموئل چوکووئزه و مهدی طارمی، یک بازیکن را به خدمت می‌گرفت.

پس از به بن بست رسیدن مذاکرات با پورتو، سران میلان گفتگو‌ها را برای جذب ساموئل چوکووئزه تسریع بخشیده و این بازیکن نیجریه‌ای را از ویارئال به خدمت گرفتند تا رؤیای حضور طارمی در لباس یکی از بزرگترین تیم‌های اروپا به پایان برسد. اما اکنون و با تغییر قوانین سری آ و اینکه بازیکنان سوئیسی و بریتانیایی شاغل در لیگ ایتالیا دیگر سهمیه غیر اروپایی به شمار نمی‌آیند، لوفتوس چیک از فهرست بازیکنان غیراروپایی خارج شده و میلان هنوز یک بلیت دیگر برای سوزاندن سهمیه خود دارد.

حالا رسانه‌های این کشور از تمایل دوباره خود برای جذب مهاجم ایرانی پورتو خبر داده‌اند. وبسایت توتومرکاتو در خبری اعلام کرده که روسونری برای جذب مهدی طارمی، مذاکرات جدیدی را آغاز خواهد کرد چرا که این بازیکن، کسی است که برای تقویت خط حمله تیم استفانو پیولی انتخاب شده است.

این رسانه با اشاره به اخبار اختصاصی که در اختیار دارند، نوشته است:

با توجه به اطلاعاتی که به دست تحریریه ما رسیده است، میلان مسیری که به طارمی منتهی می‌شود را رها نکرده است. پس از جذب چوکووئزه، این فوتبالیست ایرانی به دلیل اینکه شامل سهمیه خارج از اتحادیه اروپا می‌شد، از فهرست خرید تیم کنار گذاشته شده بود، اما با قانون جدید، یک مکان خالی برای روسونری در دسترس است.

دقیقا به همین دلیل، جورجیو فورلانی (مدیرعامل میلان) دوست دارد که مهاجم مرکزی پورتو را برای تقویت خط حمله تیم به خدمت بگیرد. پورتو ۲۰ میلیون یورو می‌خواهد و ملاقات‌ها جهت مذاکره طرفین، برای هفته آینده برنامه ریزی می‌شود.

روزنامه کوریره دلو اسپورت نیز در شماره امروز خود مدعی شد که سه نام در دفترچه فورلانی و مونکادا برای تقویت حمله میلان مشخص شده که نام سوم مهدی طارمی از پورتو است.

این روزنامه ایتالیایی نوشته است که به دلیل درخواست‌های پورتو، بازیکن ایرانی نفر سوم این فهرست است. کوریره گزارش داده است: در مورد مهدی طارمی درخواست باشگاه پورتو خیلی زیاد است، آن‌ها حدود ۲۰ میلیون یورو می‌خواهند. به همین دلیل او در انتهای لیست مورد نظر روسونری در بازار نقل و انتقالات قرار دارد.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین