کد خبر: ۸۵۳۹۸
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۸۷ - ۰۲:۱۶

جهرمی: نرخ بیکاری تک رقمی شده است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: با محور قرار دادن اشتغال در کل کشور بخصوص در بخش‌های مختلف اقتصادی خوشبختانه نرخ بیکاری در سال 87 به کمتر از 10 درصد رسیده است. 

به گزارش سرویس اقتصاد و صنعت آفتاب، روزنامه کیهان در شماره روز چهارشنبه خود این خبر را به نقل از محمد جهرمی وزیر کار و امور اجتماعی نقل کرده و افزوده است: «از آغاز برنامه چهارم و از ابتدای کار دولت نهم، مرکز آمار ایران، کل بیکاران کشور را 3 میلیون نفر اعلام کرد و اگر سالی یک میلیون و دویست هزار نفر هم به طور سالانه به جمعیت بیکاران افزوده می‌شد هم اکنون می‌بایست 7 میلیون بیکار در کشور وجود داشته باشد بنابراین طبق آخرین بررسی مرکز آمار ایران تعداد بیکاران در پائیز امسال 2 میلیون و 250 هزار نفر در کل کشور به ثبت رسیده و این نشان از سیر نزولی نرخ بیکاری در کشور دارد».
 
بر اساس گزارش کیهان وی گفته است: «امیدواریم با سرعت بخشیدن و حمایت بیشتر سیستم بانکی از بنگاه‌های اقتصادی زودبازده و همچنین مدیریت بهتر در واردات و توسعه صادرات نرخ بیکاری در سال 88 به 4/8 دهم درصد برسد».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۸۷/۱۲/۱۴
0
0
کوروش بزرگ از خدا می خواهد مملکت و سرزمینش را از شر دروغ و خشکسالی نجات دهد. به نظر می رسد بعد از 2500 سال باز هم باید همان دعا را با جدیت بیشتر واکاوی و تکرار کرد.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین