کد خبر: ۸۵۴۱۲۸
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۵

کافی شاپ باغ نارنجستان هم پلمب شد

حجت الاسلام سید کاظم موسوی در ارتباط با رسیدگی به پرونده اتفاق رخ داده در نارنجستان قوام اظهار داشت: وابستگی سازمانی و عضویت یکی از متهمین این پرونده به فراجا در طی شدن سیر قانونی پرونده تأثیری نخواهد داشت.
کافی شاپ باغ نارنجستان هم پلمب شد
آفتاب‌‌نیوز :

رئیس کل دادگستری استان فارس افزود: کیفرخواست پرونده پس از اظهار نظر پزشکی قانونی در خصوص میزان صدمات در اسرع‌وقت رسیدگی و مجازات قانونی در خصوص متهمان صادر می‌شود.

‏موسوی افزود: تخریب شخصیت و چهره افراد خدوم و مسئولیت‌پذیر توسط معاندین ترفند نخ‌نمایی است که همه مردم به آن اِشراف دارند. فعالان حوزه حجاب و آمرین به معروف همواره در حمایت قانون هستند و با هتاکان به این افراد در هر جایگاه و مسندی مطابق ماده ۹ قانون حمایت از آمرین به معروف و ناهیان از منکر برخورد خواهد شد. مجموعه کافی شاپ باغ نارنجستان با دستور قضایی پلمب شد.

دستور سردار رادان

سردار محمدسعید منتظرالمهدی، سخنگوی پلیس ضمن تقدیر از اقدام به موقع و آنی فرمانده انتظامی استان فارس در پیگیری موضوع روانه زندان شدن یکی از عوامل درگیری، گفت: حفظ حرمت بانوان و حریم آمران به معروف و ناهیان از منکر در اولویت پلیس است. در این خصوص نیز سردار رادان، فرمانده کل انتظامی کشور با تشکر از اقدام خواهر آمر به معروف مقرر کرد تا فارغ از پیگیری و اقدامات قضایی، پرونده این فرد در اختیار بازرسی کل فراجا قرار گیرد و در کمیسیون عالی تخلفات بررسی شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین